Even voorstellen.... Rob

Gestart door Hammerboy, 09 mei, 2012, 15:05:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hammerboy

Ja ik moet t ff opnemen voor M@rtijn hier! Hij heeft 3 dagen mn boxers en t-shirts meegesleurd door de Eifel! Nogmaals dank daarvoor! Dus die koffers mogen er zijn!

De beelden zijn idd erg scherp. Ik neem wel vaker mn GoPro Hero2 mee de Eifel in voor wat mooie onboard beelden!
GS en Hornet in de Eifel

Ik heb wel steeds last van die man in dat gele hesje!!!
Ducati Hypermotard 1100

Hammerboy

Citaat van: Gassie op 09 mei, 2012, 16:07:17
Welkom Rob en hou de goeie kant boven mede hornet rijder volgens mij heb ik je al eens zien rijden hier in voerendaal

Kijk n mede Hornet rijder! Nice!
Ik rij idd wel vaker door Voelender. Heb je ook pics van jou Hornet?
Ducati Hypermotard 1100

Desmo-devil


Suzuki-Babe

Welkom @ MFL vele veilige km'trs gewenst!
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

Gassie

yep heb ik
Citaat van: Hammerboy op 10 mei, 2012, 09:41:03
Citaat van: Gassie op 09 mei, 2012, 16:07:17
Welkom Rob en hou de goeie kant boven mede hornet rijder volgens mij heb ik je al eens zien rijden hier in voerendaal

Kijk n mede Hornet rijder! Nice!
Ik rij idd wel vaker door Voelender. Heb je ook pics van jou Hornet?
KTM SMT 2011

Yvil

Nice man!! Echt vette beelden (beide trouwens!!), daar kunnen we wat mee  :thumbsup:

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

betay

Hi Rob,

Ben zelf ook nieuw maar vind je filmpje echt te gek. Ik moet nog ff duimen draaien tot ik ook zo'n mooie motor kan rijden.

Groeten,

Tim

m@rtijn

Citaat van: betay op 11 mei, 2012, 11:06:55
Hi Rob,

Ben zelf ook nieuw maar vind je filmpje echt te gek. Ik moet nog ff duimen draaien tot ik ook zo'n mooie motor kan rijden.

Groeten,

Tim

ik neem aan dat je die GS bedoeld die voorop rijdt!!
off-line

R-yen

Citaat van: m@rtijn op 12 mei, 2012, 20:16:08
Citaat van: betay op 11 mei, 2012, 11:06:55
Hi Rob,

Ben zelf ook nieuw maar vind je filmpje echt te gek. Ik moet nog ff duimen draaien tot ik ook zo'n mooie motor kan rijden.

Groeten,

Tim

ik neem aan dat je die GS bedoeld die voorop rijdt!!

Onmogelijk  :mrgreen:

Joker

Citaat van: Hammerboy op 10 mei, 2012, 09:38:59
Ja ik moet t ff opnemen voor M@rtijn hier! Hij heeft 3 dagen mn boxers en t-shirts meegesleurd door de Eifel! Nogmaals dank daarvoor! Dus die koffers mogen er zijn!

De beelden zijn idd erg scherp. Ik neem wel vaker mn GoPro Hero2 mee de Eifel in voor wat mooie onboard beelden!
GS en Hornet in de Eifel

Ik heb wel steeds last van die man in dat gele hesje!!!

Even een vraagje. Ik neem aan dat je de GoPro op je hem hebt gemonteerd, Hoe weet je nu of je aan het opnemen bent of niet ? is dat gewoon een kwestie van onthouden dat hij aan of uit staat ? of heb je daar een indicatie voor ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

m@rtijn

Citaat van: Joker op 13 mei, 2012, 17:40:33
Citaat van: Hammerboy op 10 mei, 2012, 09:38:59
Ja ik moet t ff opnemen voor M@rtijn hier! Hij heeft 3 dagen mn boxers en t-shirts meegesleurd door de Eifel! Nogmaals dank daarvoor! Dus die koffers mogen er zijn!

De beelden zijn idd erg scherp. Ik neem wel vaker mn GoPro Hero2 mee de Eifel in voor wat mooie onboard beelden!
GS en Hornet in de Eifel

Ik heb wel steeds last van die man in dat gele hesje!!!

Even een vraagje. Ik neem aan dat je de GoPro op je hem hebt gemonteerd, Hoe weet je nu of je aan het opnemen bent of niet ? is dat gewoon een kwestie van onthouden dat hij aan of uit staat ? of heb je daar een indicatie voor ?

de GoPro zit (bij Rob) met zuignap vast op de tank. Hij zit in waterdichte behuizing. Als je hem aanzet knippert er rood lampje aan de voorzijde. Daar kun je aan zien dat hij opneemt. Maar je moet er wel aan denken.

Voor de GoPro heb je trouwens vele bevestigingsmogelijkheden. Ik had hem met een klem achter de voorruit op een buis geklemd.

off-line

Joker

Ok dank. duidelijk. het viel me op dat er nagenoeg geen trillingen te zien waren vandaar dat ik dacht dat hij op de helm vast zat
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Hammerboy

Citaat van: Joker op 13 mei, 2012, 20:51:43
Ok dank. duidelijk. het viel me op dat er nagenoeg geen trillingen te zien waren vandaar dat ik dacht dat hij op de helm vast zat

Nee voor op de helm is hij net iets te groot en lomp. Het is wel mogelijk maar dan vang je erg veel wind!
Op de Hornet heb ik hem met een zuignap erop geplakt werkt super! Maar ik heb m ook wel vaker op mn Mountainbike zitten!
Mountainbiken op de Brunssummerheide route
Ducati Hypermotard 1100

R-yen

Citaat van: Hammerboy op 14 mei, 2012, 10:56:53
..
Maar ik heb m ook wel vaker op mn Mountainbike zitten!


Hey da's bij mij achterom :), die afdaling bij 0:42 is in het echt wel een stuk hobbeliger dan hij in het filmpje lijkt :yes6rs: , wat voor een fiets heb je?