Even voorstellen.... Rob

Gestart door Hammerboy, 09 mei, 2012, 15:05:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hammerboy

Een Commencal Meta 5.5 full suspension.
Maar nu bevinden we ons wel heel erg 'off topic' he ;)

MTB jijzelf ook? of doe je die routes met de KTM?
Ducati Hypermotard 1100

R-yen

Ach, het is je eigen voorstel topic :mrgreen:

Maar zo'n fully maakt de afdaling wel wat rustiger natuurlijk , leuke fiets :yes6rs:.

Met de KTM blijf ik van de MTB route weg, daar is die ook veel te breed en zwaar voor. Er zijn wel nog andere bospaadjes waar ik me af en toe aan durf te wagen  :-X.

Ik heb zelf vorig jaar een SCOTT Genius RC20 gekocht omdat ik zo goed als aan de MTB route Brunssumerheide woon, maar ben dit jaar nog niet het bos in geweest  :oops: ...

Hammerboy

Laat maar eens weten als je n rondje Brunssummerhei wil doen... Ik ga ong iedere week.
Tenminste dat is t goede voornemen ;)
Ducati Hypermotard 1100

Hammerboy

Citaat van: Gassie op 10 mei, 2012, 15:51:18
yep heb ik
Citaat van: Hammerboy op 10 mei, 2012, 09:41:03

Enne Gassie las ik nu op MF dat je wilt gaan voor de CB1000R?
Die wil ik ook wel eens in actie zien int echt. Rondje Eifel doen als je m hebt???
Ducati Hypermotard 1100

Gassie

waar heb je dat gelezen dan ouder bericht maar cb1000r is ook een mooie ga eens kijken voor die of een mooie 2cylinder met ongeveer dezelfde inhoud
eerst binnenkort eens testrijden maar dan gaat vrouwtje meteen mee achterop want ze wil vaker mee maar op de hornet achterop zit ze niet zo lekker ivm hoek knieƫn...
maar rondje eifel kunnen we altijd doen we gaan vaker in het seizoen met een paar man even de eifel in ...
Citaat van: Hammerboy op 14 mei, 2012, 14:20:09
Citaat van: Gassie op 10 mei, 2012, 15:51:18
yep heb ik
Citaat van: Hammerboy op 10 mei, 2012, 09:41:03

Enne Gassie las ik nu op MF dat je wilt gaan voor de CB1000R?
Die wil ik ook wel eens in actie zien int echt. Rondje Eifel doen als je m hebt???
KTM SMT 2011