Even voorstellen.. Ik ben Tim

Gestart door betay, 11 mei, 2012, 10:48:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

betay

Hi Mensen,

Ik had een advertentie geplaatst voor mijn suzuki, maar kreeg de vraag om me ook even hier voor te stellen. Excuus daarvoor.

Ik ben Tim. Ik woon momenteel met mn vriendin in Schimmert. Zij heeft mij een tijd geleden kennis laten maken met motorrijden en heeft me hiermee besmet. Ik ben daarom ook zo snel mogelijk lessen gaan nemen en we hebben daarna samen door de heuvellanden lekker gereden.

Door de week ben ik leerkracht. Ik werk in de omgeving van Maastricht op verschillende scholen als Ambulant Begeleider.

De motor die we op dit moment rijden is een suzuki Gladius. Daarnaast hebben we een nieuwe Honda op het oog.

Voor deze honda zal ik inderdaad wel eerst van de marauder af moeten.

Vragen of opmerkingen hoor ik graag.

Groeten,

Tim

BMWhub

Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Motzippaldy

Proud on the South  

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

m@rtijn

welkom hier. Veel succes met de verkoop.
off-line

Timeeh


QuattroFrits

Welkom Tim, met dank aan je vriendin.  :worship-cool:

Ook zij mag zich rustig voorstellen en het bestaande damesteam een beetje versterken.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Gassie

welkom tim en als het mijn honda is die je op het oog hebt dan vind ik dat niet erg  :mrgreen:
KTM SMT 2011

Joker

Welkom Tim. Ik hoop dat je sympathieker bent dan de leraren uit mijn jonge jaren  :mrgreen:
want die konden echt niks hebben  :lol:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: Joker op 11 mei, 2012, 20:02:47
Welkom Tim. Ik hoop dat je sympathieker bent dan de leraren uit mijn jonge jaren  :mrgreen:
want die konden echt niks hebben  :lol:

Deze is beter, die moet motorrijden van zijn meisje.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

/ouwe lullen mode aan/  Nee Joker, de leerkrachten van tegenwoordig zijn héél anders, dezen kun je nog iets leren :worship-cool: /ouwe lullen mode uit/
Tim welkom alhier, leerkracht in Maastricht? ik heb nu al medelijden met je, gelukkig dat je in Groot-Nuth woont, kun je tenminste even afkicken als je van je werk komt want oh,oh, Maastrichtenaren................ (ja ik weet dat die hier ook meelezen, maar als je als niet Maastrichtenaar de hele dag aldaar moet werken is het toch wel een vermoeiend volkje :-X)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Citaat van: Joepie1958 op 11 mei, 2012, 20:54:48
als je als niet Maastrichtenaar de hele dag aldaar moet werken is het toch wel een vermoeiend volkje :-X)

:schater:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

m@rtijn

Citaat van: Joepie1958 op 11 mei, 2012, 20:54:48
/ouwe lullen mode aan/  Nee Joker, de leerkrachten van tegenwoordig zijn héél anders, dezen kun je nog iets leren :worship-cool: /ouwe lullen mode uit/
Tim welkom alhier, leerkracht in Maastricht? ik heb nu al medelijden met je, gelukkig dat je in Groot-Nuth woont, kun je tenminste even afkicken als je van je werk komt want oh,oh, Maastrichtenaren................ (ja ik weet dat die hier ook meelezen, maar als je als niet Maastrichtenaar de hele dag aldaar moet werken is het toch wel een vermoeiend volkje :-X)

Het is inderdaad prettig dat er mensen (boeren) van buiten komen om hier te 'werken'.  :mrgreen:
off-line

QuattroFrits

Citaat van: m@rtijn op 12 mei, 2012, 10:21:16
Citaat van: Joepie1958 op 11 mei, 2012, 20:54:48
/ouwe lullen mode aan/  Nee Joker, de leerkrachten van tegenwoordig zijn héél anders, dezen kun je nog iets leren :worship-cool: /ouwe lullen mode uit/
Tim welkom alhier, leerkracht in Maastricht? ik heb nu al medelijden met je, gelukkig dat je in Groot-Nuth woont, kun je tenminste even afkicken als je van je werk komt want oh,oh, Maastrichtenaren................ (ja ik weet dat die hier ook meelezen, maar als je als niet Maastrichtenaar de hele dag aldaar moet werken is het toch wel een vermoeiend volkje :-X)

Het is inderdaad prettig dat er mensen (boeren) van buiten komen om hier te 'werken'.  :mrgreen:

1-0 voor Martijn  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.