Tupperware gezever

Gestart door Busaberke, 07 november, 2005, 17:37:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "rvs_gps"En wie is die langharige tekkel op de derde foto ??? Als die een motorrijbewijs heeft  verkoop ik mijn GS :lol:

da's het prototype van de doelgroep waar de GS voor in de markt gezet wordt .......... :rofl:

ken anders een langharige, soms belgische tekkel die tot de doelgroep van de tupperware behoort :mrgreen:

Nou, dan doe mij maar van dat Suzuki Tupperware, dat sneuvelt pas als er een topzware Beemer tegen aan knalt.

Het inferieure BMW-Tupperware scheurt n.l. spontaan:



hahahaha ............ :rofl:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

goed :wink:  tis allemaal plastic rommel en plastic is voor condooms, nietwaar waarde BoxerQ?? :wink: tis allemaal veuls te duur en wij mafkezen betalen het ook nog grif :cry:

het ging over de nieuwe Adventure, toch?? :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: "Dwars"goed :wink:  tis allemaal plastic rommel en plastic is voor condooms, nietwaar waarde BoxerQ?? :wink: tis allemaal veuls te duur en wij mafkezen betalen het ook nog grif :cry:

het ging over de nieuwe Adventure, toch?? :wink:

daarom blijf ik mooi bij de 2kleps boxer  :wink:

simpel,betrouwbaar,degelijk,laag jatgehalte, geen plastik en als tie valt dan ligt tie op 'n tiet en goed voor 200.000 km  :yes6rs:

brit

Citaat van: "Busaberke"Het inferieure BMW-Tupperware scheurt n.l. spontaan:
hahahaha ............ :rofl:

al die motorfietsen waar ik tot nu toe met testgereden heb komen in de verste verte niet in de buurt van de rijeigenschappen, de wegligging, de afwerking, de innovatie... van de boxers waar ik tot nu toe met gereden heb (met als toppunt van die eigenschappen de r12gs).

trouwens: welke motor was nu weer i(nternational) b(ike) o(ff) t(he) y(ear)? right: BMW r1200gs :lol:  :lol:  :lol:

en nee, ik ben de laatste die bmw-oogkleppen draagt...

mijn inferieure tupperware brommert wordt netjes onder garantie hersteld en een modificatie aan de bevestiging van de zijpanelen wordt doorgevoerd. i'm a happy man (nu nog van die rothernia verlost raken!)

DeWitte

gaat u hier gerust verder :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "brit"
Citaat van: "Busaberke"Het inferieure BMW-Tupperware scheurt n.l. spontaan:
hahahaha ............ :rofl:

al die motorfietsen waar ik tot nu toe met testgereden heb komen in de verste verte niet in de buurt van de rijeigenschappen, de wegligging, de afwerking, de innovatie... van de boxers waar ik tot nu toe met gereden heb (met als toppunt van die eigenschappen de r12gs).


:|

Hakki gaat daar heel verstandig niet op reageren.........

DeWitte

nou mag ie en durft ie niet :shock:  Chicken :twisted: je wordt soft Haki :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"nou mag ie en durft ie niet :shock:  Chicken :twisted: je wordt soft Haki :mrgreen:

nope, slechts "verstandig" mijn beste...

Maar je hebt gelijk,..kan ik "het"eindelijk tikken,.........

Vooruit dan...
voor Dwars..om wat leven in de brouwerij te brengen.

ging ff over rijeigenschappen en wegligging van een BMW1200GS dacht ik...

Ik heb daar een heel andere mening over eigenlijk,..namelijk dat een 1200GS "geen vel van de pudding trekt", een uitzonderlijk saaie en te brave motor is om mee rijden en bovendien toen "de wegligging" werd uitgedeeld" redelijk achteraan stond in de wachtrij.
Innovatief?  het GS concept is inmiddels al zo oud dat er van enige inovatieteit geen sprake meer is imo

Sterker nog,  ff afgezien van de gewichtsbesparing zie ik met de beste wil van de wereld niet in wat er aan de 1200 beter is dan aan de 1150GS?

( Ja, ik heb op beiden gereden - Ja, ik weet wat motorrijden is. )

Stelling van maken...?




Een BMW1200GS is niet beter dan een BMW1150 GS!


alé,..roept u maar'
'
mee eens of niet?

uw mening...


:wink:

Busaberke

Citaat van: "brit"
al die motorfietsen waar ik tot nu toe met testgereden heb komen in de verste verte niet in de buurt van de rijeigenschappen, de wegligging, de afwerking, de innovatie... van de boxers waar ik tot nu toe met gereden heb (met als toppunt van die eigenschappen de r12gs).

Dit komt bij mij over als een redelijke poging tot zelfbevrediging achter een beeldscherm door middel van tekst typen ...........

Maar wat ik ff kwijt wil:

Ik heb dus wel eens op een GS 1200 gereden, ja!
Helaas heb ik nooit op een GS1150 gereden, dus ik kan geen vergelijk maken,  (Dwaaaaaaaaaaars!!!  :wink: )

Mijn beleving van de GS1200
Het is zeker geen slechte motor, het is zelfs een leuke ragbak en overtrof in dat opzicht absoluut mijn verwachtingen.
Het uiterlijk vind ik persoonlijk bezopen, maar dat vind ik van wel meerdere motoren, waar onder de Hayabusa.

De zithouding is niet verkeerd, de windbescherming is kut, maar de remmen zijn IMO gewoon weer heel goed.

De wegligging vind ik ronduit slecht. Het voorwiel voelt erg "wazig" en wil bij elke verkeersdrempel onmiddelijk het luchtruim kiezen.

En dan het vermogen........ tsja:
Het is voor redelijk sportief toergebruik voldoende, absoluut!
Het is zeer bruikbaar, dat ook.
Maar de fun factor op dit vlak zit er gewoon niet in.
Voor een 1200cc motorblok zijn zowel het koppel, topvermogen en de powerbandbreedte onder de maat.

Dus mij zul je echt niet een GS1200 zien kopen, maar dat vinden de Beemerboys vast niet errug ! :mrgreen:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

rvs_gps

CiteerDe zithouding is niet verkeerd, de windbescherming is kut, maar de remmen zijn IMO gewoon weer heel goed.  
Je hoeft er ook geen 300 mee :lol: Als ik hard wil rijden koop ik een andere motor, als ik wil spelen en fun hebben in de Eifel of de Alpen koop ik dus wel een GS.

CiteerDe wegligging vind ik ronduit slecht. Het voorwiel voelt erg "wazig" en wil bij elke verkeersdrempel onmiddelijk het luchtruim kiezen.
Wel bekend met de constructie van de voorvork ??? Daar moet je echt wel even aan wennen hoor. Kan inderdaad vreemd aanvoelen, en dan nog welke banden zaten erop , etc etc.

Ik heb er ook mee gereden weliswaar kort maar toch. :P
Zelf vind ik hem te braaf rijden, de 1100 en de 1150 zijn veel ruwer. Ondanks de balans gewichten (of wat ze ook aan het blok gedaan hebben om hem minder trillend te maken) vindt ik de motor juist meer trillen.

De 1200 is gewoon net iets minder motor dan de 1100 of de 1150.

Richard K.

Citeer
Ik heb er ook mee gereden weliswaar kort maar toch. :P
Zelf vind ik hem te braaf rijden, de 1100 en de 1150 zijn veel ruwer. Ondanks de balans gewichten (of wat ze ook aan het blok gedaan hebben om hem minder trillend te maken) vindt ik de motor juist meer trillen.
De 1200 is gewoon net iets minder motor dan de 1100 of de 1150.

Hey dat is niet goed als je meent dat de motor meer trilt. Dan is er iets niet goed aan afstelling of benzine (hij moet op super=98 oktaan rijden, op 95 draait hij niet lekker).

Met de balansas draait het 1200 blok als een naaimachientje. Dat is t.o.v. van 1100/1150 wel wennen (met mn R1100 RS heb ik 89000 mee gedraaid, dus ik weet wel hoe dat voelt.)

Nu na 9000 km op mn ST begin ik het 1200 blok wel te waarderen  :P Klopt, is in het begin minder "spannend" dan het oude 1100 blok. Maar heeft ook wel hele andere capaciteiten  :angel: kwestie van gewenning  :wink:
R1200RT .. nou ja.. 2x dan ...& zumo 660

rvs_gps

Juist, een naaimachientje, en als die graag wilde had ik mijn GL1500 wel gehouden. Zit ook nog meer tupperware aan  :lol: Ik mag rustig voelen dat een boxer rij.

DeWitte

ik neem er ondertussen ff 'n koppie thee bij en uiteraard een koekje :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"En wie is die langharige tekkel op de derde foto ??? Als die een motorrijbewijs heeft  verkoop ik mijn GS :lol:

Citaat van: "Busaberke"
da's het prototype van de doelgroep waar de GS voor in de markt gezet wordt .......... :rofl:

Citaat van: "Dwars"
ken anders een langharige, soms belgische tekkel die tot de doelgroep van de tupperware behoort :mrgreen:

langharig...? soms belgisch....?? tekkel....??? tupperware doelgroep....????

zeg!
je bedoelt toch niet?
t zal toch niet?
humzz, volgens mij wel......
HEB JE T OVER MIJ???????   :twisted:  :twisted:
ja maar....
ik wil niet eens meediscussieren....
en nu wordt ik er bij de haren bijgesleept....

maar oke, nu ik er toch bij betrokken wordt:
laat mij maar lekker op die tupperwaredoos rijden, ben dr absoluut positief van onder de indruk hoe je met een allroad (zoals bijv mn dominator) in de stad en op bochtig wegdek absoluut gigafun hebt, maar op langere afstand blijft t voorlopig voor mij de sportieve tupperwaredoos, koppel en vermogen te over op iedere snelheid en toerental blijf ik geweldig vinden...  (en daarbij zo'n GS is me veels te duur)

maarrrrrrr als de flitskastenpopulatie en snelheidsbeperkingen blijven toenemen zal ik zeker mn opties gaan moeten uitbreiden dit ivm het behouden van mn rose papiertje!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away