brommert rijden tijdens het voetballen?

Gestart door DeWitte, 21 juni, 2012, 07:01:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Hier een filmke van een meneer die zijn brommert de sporen geeft tijdens het voetballen van het Nederlands Elftal :yes6rs:.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=C_d1SlQpZ0k#!

Hier het commentaar op "Geen Stijl", van vele moraalridders :roll:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/06/laagvliegen_door_de_polder_op.html

wat vind jij, kan/mag dit als de weg zo leeg is?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Waarom hebben wij daar niet aan gedacht  :banghead4rv: :banghead4rv: :banghead4rv:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: Joker op 21 juni, 2012, 15:15:00
Waarom hebben wij daar niet aan gedacht  :banghead4rv: :banghead4rv: :banghead4rv:

Misschien keken jullie wel voetbal. (of hoe heet die flauwe kul)  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Road Racing Tonnie

Dat doe ik al jaren, zo ook b.v afgelopen Zondagavond, om 19.00 uur gestart, en om 23.00 uur weer terug, wat een genot om dan te "rijden", geen bumperklevers voor mij, allemachtig prachtig.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Joepie1958

Sinds een jongen hier uit de straat verongelukt is tijdens zo'n evenement (doordat hij uitweek voor een dronken fietser en vol op een muurtje reed) vind ik dat niet zo'n goed moment om te rijden :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

HD4ever

Ik ben ook al eens de Eifel ingereden als 'Die Manschaft' weer eens ergens een finale moest spelen. De hele Eifel is dan werkelijk als uitgestorven.  :worship-cool: Alleen tour ik dan rustig rond en rij niet als die halve zool in het filmpje ! :-X
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

ja dat zal wel  :lol: die tractor haalt net 120?


:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Citaat van: DeWitte op 22 juni, 2012, 15:38:34
ja dat zal wel  :lol: die tractor haalt net 120?


:mrgreen:

Dat lag ook op mijn tong, Maar ik durfde het niet te zeggen  :schater:  :oops:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

HD4ever

Nou, ik heb wel eens ( op de snelweg ) 145 km met dat ding gereden, maar ik heb echt geen idee of het nog sneller kan  :dunno: Sommige zeggen dat het wel tot 185 km/hr kan !!  :schater:
Enne.... 120 km/hr is trouwens meer dan snel genoeg voor een trilplaat in de Eifel. Je zou daar maar eens een bocht tegenkomen. Ga je toch even lekker rechtdoor de greppel in !!  :mrgreen:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: HD4ever op 22 juni, 2012, 22:04:32
Nou, ik heb wel eens ( op de snelweg ) 145 km met dat ding gereden,

Veel harder kunnen die twee anderen ook niet.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

Nou...ik weet uit ervaring dat die brommer van de witte ook minimaal 200 km/h haalt.

Ik heb het met het WK 2 jaar geleden ook een paar keer gedaan. Lekker door het Heuvelland gecrosst terwijl er nergens geen teken van leven te bekennen was omdat die Hollanders moesten voetballen.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

m@rtijn

Ach ja, als je in Flevoland woont dan begrijp ik ook wel dat je af en toe alle frustratie van je af moet rijden...
Ik ben blij dat ikke daarre niette woon...bah wat een saaie bedoeling...


off-line