Motorkleding

Gestart door acid, 26 juli, 2012, 15:33:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

acid

Vandaag is de kogel door de kerk gegaan. Mijn vrouw had, als wijze van verrassing voor mijn verjaardag, mijn motorkleding gekocht. Daar stond ik dan...Zwarte helm, zwarten jas (Büse), zwarte broek (Büse) en zwarte laarzen....Hmmmmm, de nieuwe ghostrider? Dacht het niet, daar ik nog moet beginnen met lessen (Bij Roger van THAT).
Dus met het spul (jas en broek) naar de Cycle Shop in Heële en het de jongens daar uitgelegd. Ik wilde sowieso een leren broek (dat had mijn vrouw ff vergeten, denk ik).
Na een uurtje met een mooie leren leren (Bering Serum) broek en een mooie, veilige jas (Revit Sand) naar huis gegaan.

Cycle Shop bedankt voor de service!!!  (mag ook wel eens gezegd worden)
...Wie later remt, is langer snel...

QuattroFrits

Wat ben jij ondankbaar, je vrouw moest je nooit meer een cadeau kopen.  :mrgreen:

En je weet hopelijk, "van ruilen komt huilen" .  :yes6rs:

Vrouwtje, toch bedankt voor de genomen moeite.  :worship-cool: (mag ook wel eens gezegd worden)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Een veilige jas? Is een geel reflecterende?  :mrgreen:


Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

acid

Ik heb natuurlijk wel eerst overlegd met de misses. Die vond het geen probleem, zij was alleen voor de "looks" gegaan (helemaal in't zwart vond ze wel mooi).
En nee, het is geen geel reflecterende (gelukkig). Alleen die Revit zit veel comfortabeler en strakker dan die Büse-jas. En de afwerking is ook stukken beter.
Al met al: Lieverd, dat je bedankt bent....dat weet je.










...Wie later remt, is langer snel...

Joker

 :thisthreadisworthlesswopics:   dus wel ff foto maken in vol ornaat
is namelijk gebruikelijk hier.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

 :confused:   Jullie hebben gezien dat het om zijn pak gaat ?   als in hij , dude  etc. 
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Owerwetse macho, vier kinne dea jong toch get kleding advies geave? En um bewondere :lol:





:mrgreen:



Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

acid

Pic's or it didn't happen...Hier gaat'ie dan. Foto1: Viziertje open. Foto2: Viziertje dicht...



...Wie later remt, is langer snel...

Joker

Kijk.... een man een man een woord een woord.
mooi Pak  :yes6rs: daar mag je mee gezien worden.
En nu is het zaak om het heel proberen te houden  :)
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

acid

Dank je! Ik ga mn best doen om het heel te houden. Ik ga er wel vast van uit dat ik ooit eens ga vallen...dat dan weer wel! Net als met skaten vroeger. Toen ik aan de half-pipe begon, heb ik me die instelling maar aan gemeten....
...Wie later remt, is langer snel...

Joepie1958

er zijn idd. twee soorten motorrijders, zij die gevallen zijn, en zij die nog gaan vallen :-X,
mooi pak, daar moet je maar niet mee in de regen gaan rijden :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

acid

Ik hoop dat je dat zegt vanwege de kleur....Normaal gesproken zou het een waterdichte textieljas en waterdichte leren broek moeten zijn....
...Wie later remt, is langer snel...

R-yen

De jas is met de regenvoering erin goed waterdicht weet ik uit ervaring :roll:. Het nadeel van dit systeem is dat de jas zelf helemaal vol water komt te zitten en daardoor lang nodig heeft om te drogen. Dat nadeel valt in het niet bij het voordeel bij warm weer zonder voeringen en de ventilatie open!

QuattroFrits

Citaat van: acid op 29 juli, 2012, 16:46:17
waterdichte leren broek

Dan moet het toch een broek zijn met Goretex of Sheltex of iets dergelijks en anders kun je na een uurtje of anderhalf wel eens nattigheid voelen.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.