Honda Cafe racer, zeer mooi

Gestart door DeWitte, 26 juli, 2012, 17:34:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Deze foto's stonden nog op mijn telefoon van de vakantie. Een Honda zelfbouw caferacer stond in een achteraf straatje in Como (it) Naar mijn mening zeer mooi gemaakt, zie ook het achterlichtje  :mrgreen: :worship-cool:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

leuk achterlicht, mahja ik ken geen Italiaans :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Joker

Heel mooi zo'n caferaser.  wil ik ook  :yes6rs: Maar dan liefst engels.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: Joker op 26 juli, 2012, 20:01:58
Maar dan liefst engels.

Dan moet je toch constant links rijden, lijkt me gevaarlijk hier.  :mrgreen:
En wie weet aan welke kant dan het stuur staat.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Desmo-devil

De ultieme cafe racer is opnieuw geboren.
De Norton Commando 961 cafe racer vind ik super en staat op mijn verlanglijstje.
Geweldig mooi blok, 2 cilinders naast elkaar met stoterstangen, en dat alles met de modernste techniek, zweedse veertjes en italiaanse remmetjes. Helemaal geslaagd i.m.o.
Image hosting by Free Image Hosting

Joker

 Inderdaad heel mooi. maar ik zie liever eigenbouw.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: Joker op 30 juli, 2012, 21:23:24
maar ik zie liever eigenbouw.

Als je die dan nog door de APK krijgt.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Desmo-devil

Citaat van: Joker op 30 juli, 2012, 21:23:24
Inderdaad heel mooi. maar ik zie liever eigenbouw.

Ben ik helemaal met je eens, maar ik zie zelden een eigen bouw cafe racer die me aanspreekt, er zijn er maar weinig die een mooie lijn in de fiets hebben. Het gaat voor mij verder dan een ander zitje en clip ons erop gooien.

QuattroFrits

#9



Censuur
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Citaat van: Desmo-devil op 31 juli, 2012, 10:02:51
Citaat van: Joker op 30 juli, 2012, 21:23:24
Inderdaad heel mooi. maar ik zie liever eigenbouw.

Ben ik helemaal met je eens, maar ik zie zelden een eigen bouw cafe racer die me aanspreekt, er zijn er maar weinig die een mooie lijn in de fiets hebben. Het gaat voor mij verder dan een ander zitje en clip ons erop gooien.
Klopt inderdaad. Je ziet ook veel misbaksels. Maar die honda komt quwa stijl toch heel aardig in de richting vind ik. mss dat crosstuurtje nog vervangen door een recht exemplaar.
of inderdaad clipons. Maar dat stuurt dan weer zo akelig direct.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.