11 en 12 Augustus 'All American Day' in Tegelen bij Venlo.

Gestart door HD4ever, 08 augustus, 2012, 16:45:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

Voor de liefhebbers van 'Amerikaans ijzer' op 2 en 4 wielen, wellicht leuk om dit aanstaande Zondag te gaan bezoeken. :yes6rs: Classic cars, hotrods en Harley Davidson's in allerlei kleuren en uitvoeringen  :mrgreen:
Zaterdagavond start het al met een fikse party met live muziek  :headbang:

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

HD4ever

Gisteren dan met 5 motoren een leuke tourtocht gereden, met als pauzeplaats de 'All American Day' in Tegelen. Leuke auto's, veel brommers en 2 live bands. :worship-cool: Junkfood en koude pintjes waren ook in orde ! :naughty:
Kleine sfeer impressie van het gebeuren. Enjoy !  ;)

All American Day 2012 Tegelen
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Toledo

Die bruine Lincoln die bij 23 sec door beeld komt is van m'n neef, mooie wagen
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Joker

Mooie filmpjes weer. compliment  :worship-cool: het zal wel al eens gevraagd zijn. maar welk programma gebruik je daar voor ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

HD4ever

Citaat van: Joker op 14 augustus, 2012, 20:56:17
Mooie filmpjes weer. compliment  :worship-cool: het zal wel al eens gevraagd zijn. maar welk programma gebruik je daar voor ?

Nadat mijn oude geliefde Magix programma 'Foto & video op CD en DVD'was gecrasht, en er geen ondersteuning meer was van Magix voor dat oud programma heb ik onlangs online 'Magix De Luxe 17' aangeschaft. Bevalt me zeer goed, maar je verzuipt in de opties.  :? Kamera is een piepkleine 'Canon Legria FS20', die kan tot 5 uur opnemen in HD 720P. Voordeel is dat deze een analoge 45* zoom heeft en digitale 2000* zoom. Het spul is dus in orde, alleen de kameraman sucks  :yes6rs:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

SuzukiLimburg

Ga je ook wel eens op donderdagavond bij het Rodastadion kijken? Daar komen bij goed weer veel auto's en enkele motoren bij elkaar om zich te treffen. Er zit ook veel Amerikaans spul bij.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Joker

Citaat van: HD4ever op 14 augustus, 2012, 21:03:06
Citaat van: Joker op 14 augustus, 2012, 20:56:17
Mooie filmpjes weer. compliment  :worship-cool: het zal wel al eens gevraagd zijn. maar welk programma gebruik je daar voor ?

Nadat mijn oude geliefde Magix programma 'Foto & video op CD en DVD'was gecrasht, en er geen ondersteuning meer was van Magix voor dat oud programma heb ik onlangs online 'Magix De Luxe 17' aangeschaft. Bevalt me zeer goed, maar je verzuipt in de opties.  :? Kamera is een piepkleine 'Canon Legria FS20', die kan tot 5 uur opnemen in HD 720P. Voordeel is dat deze een analoge 45* zoom heeft en digitale 2000* zoom. Het spul is dus in orde, alleen de kameraman sucks  :yes6rs:

Ik zocht eigenlijk een heeeel simpel en snel programma. juist zonder al te veel opties  :oops:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

B-Witch

Leuk filmpje weer Wim  :worship-cool:

Alleen volgende keer niet zo'n irritant deuntje erbij graag  :mrgreen: :mrgreen:

(see you sunday at Tuinrock) :cool:
You may own the bike, but the bike possesses you.