Sete Gibernau tekent bij Ducati Marlboro Team

Gestart door Bakkertjedeeg, 07 november, 2005, 21:39:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bakkertjedeeg

Het Ducati Marlboro team is tot overeenstemming gekomen met Sete Gibernau om in 2006 aan voor het Italiaanse merk uit ter komen in het kampioenschap. De Spanjaard zal een team vormen met Loris Capirossi, die al eerder zijn contract verlengde voorafgaande aan de Japanse GP afgelopen september.



Gibernau is optimistisch over zijn toekomst en heeft het vertrouwen in zijn verbintenis met Ducati/Bridgestone, een samenwerking die al voor veel plezier heeft gezorgd bij de diverse Ducati fans waaronder fantastische overwinningen in de recente wedstrijden zoals de Japanse en Maleisië GP's.

"Nadat ik in de afgelopen jaren fantastische resultaten heb behaald, waar ik heel blij mee ben, heb ik besloten een andere uitdaging aan te gaan na een seizoen waarin ik wel op het hoogste niveau heb mogen rijden maar zonder de resultaten te behalen die ik had beoogd. Het was tijd voor een verandering in mijn carrière," verklaarde Gibernau.

"Ten eerste wil ik iedereen bedanken die me heeft geholpen bij het behalen van mijn resultaten in het verleden maar ik ben nu toe aan deze nieuwe uitdaging. Het professionalisme en het enthousiasme wat ik heb mogen voelen bij Ducati heeft mij het gevoel gegeven dat ik de juiste beslissing heb genomen om voor Ducati uit te gaan komen in het komende seizoen. Ik ga deze uitdaging aan met veel vastberadenheid en heb er vertrouwen in dat we samen successen zullen kunnen behalen. In de afgelopen jaren heeft Ducati haar ambitie duidelijk laten zien en ook haar vele mogelijkheden. Ik heb er vertrouwen in dat ik met mijn ervaring een bijdrage kan leveren aan het realiseren van de dromen van alle mensen die betrokken zijn bij Ducati."

"Ik ben heel erg gelukkig dat we Sete kunnen verwelkomen binnen ons team," zei Federico Minoli, algemeen directeur van Ducati Motor Holding. "We denken dat Sete een van de sterkste coureurs is in de MotoGP. Hij heeft in de afgelopen jaren duidelijk laten zien dat hij het talent heeft. Sete heeft een moeilijk seizoen achter de rug maar hij heeft laten zien dat hij nooit opgeeft, net zoals wij dat ook nooit doen bij Ducati. Daarom zijn we zeer tevreden dat hij voor ons zal rijden, samen met Loris, in het komende seizoen. Het zijn allebei hele sterke coureurs en we zullen er alles aan doen om hen te helpen goede resultaten te behalen."

Gibernau vervangt van Carlos Checa, die vandaag zijn laatste wedstrijd reed voor het Ducati Marlboro Team tijdens de wedstrijd in Valencia.

"Het is altijd moeilijk om een nieuwe coureur te verwelkomen terwijl een andere coureur moet vertrekken," ging Minoli verder. "Ik wil Carlos hartelijk danken voor zijn inzet en professionalisme die hij voor ons heeft ingezet hij is een fantastische coureur en daarnaast ook nog eens een prettige persoonlijkheid. Om met hem te mogen werken was voor ons uitermate prettig."

Motzippaldy

Proud on the South  

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Motzippaldy"Nieuw begin nieuwe kansen  :wink:

Seizoen om te vergeten voor onze onsympathieke spanjaard. Ben benieuwd volgend jaar.

Misschien moet hij net zoals Muggas zichzelf terug vinden middels therapie. 8)

Hakinnen

:banghead4rv:   :evil:

ben ik mooi de l*l..

k*t,..heb ergens met mijn grote mond lopen verkondigen dat als die Gibernau dude (u merkt 't, ben geen fan van'm )ooit voor Ducati zou gaan rijden ik de Duc hier zou verkopen en spontaan tot aanschaf van een BMW zou overgaan.

Alé, dan maar.

Te koop: Ducati 748SP circuitracer.
Inruil bmw mogelijk...

:wink:

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Hakinnen":banghead4rv:   :evil:

ben ik mooi de l*l..

k*t,..heb ergens met mijn grote mond lopen verkondigen dat als die Gibernau dude (u merkt 't, ben geen fan van'm )ooit voor Ducati zou gaan rijden ik de Duc hier zou verkopen en spontaan tot aanschaf van een BMW zou overgaan.

Alé, dan maar.

Te koop: Ducati 748SP circuitracer.
Inruil bmw mogelijk...

:wink:

Best Stefan,

Ik ben zeer geinteresseerd in je 748 circuitfiets. Ik ben in het bezit van de volgende BMW...



Graag zou ik met jou een afspraak willen maken, om te kijken of we nader tot elkaar kunnen komen.

Met vriendelijke groet,
Bakkertjedeeg






:lol:  8)

DeWitte

nope, not me  :?  ik ben niet zo handig :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Motzippaldy"Nieuw begin nieuwe kansen  :wink:

Seizoen om te vergeten voor onze onsympathieke spanjaard.

:stupid:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

@Nippon

:shock:  jesus is tie nou zo goed  :!: of brengt hij zoveel knikkers mee  :evil:

Bakkertjedeeg

Citaat van: "BoxerQ":shock:  jesus is tie nou zo goed  :!: of brengt hij zoveel knikkers mee  :evil:

Der zit absoluut potentie in hem, maar het komt er niet uit. Aangezien Marlboro geen rookie wil, is er gekozen voor een ervaren iemand. Ben iig blij dat ze niet Biaggi hebben gekozen, want dat ventje komt mij persoonlijk echt de strot uit. :yes6rs:

Busaberke

hahaha .......... :rofl:

In Italie circuleert al een foto van "cry baby Gibernau" op een grindbak uitvoering van z'n Duc:



overigens,
Gibernau is ook gespot terwijl hij testwerk voor Yamaha verrichte :

http://www.oliepeil.nl/archief/gibernau_op_yamaha.jpg
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Busaberke"hahaha .......... :rofl:

In Italie circuleert al een foto van "cry baby Gibernau" op een grindbak uitvoering van z'n Duc:



overigens,
Gibernau is ook gespot terwijl hij testwerk voor Yamaha verrichte :

http://www.oliepeil.nl/archief/gibernau_op_yamaha.jpg

Muahahaha.... Hier komen er nog een paar.:)