attempted Robbery @ Ducati Croydon

Gestart door DeWitte, 12 september, 2012, 19:36:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Spectaculaire beelden van een stel hondsbrutale overvallers die op klaarlichte dag een Panigale willen stelen uit de showroom van de dealer in het Britse Croydon

Attempted Robbery @ Ducati Croydon
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Mooi opgelost door de buurt!
Triest dat ze het zo proberen

SuzukiLimburg

Was het niet gewoon slimmer om een proefrit aan te vragen en dan niet meer terug te komen?
Op zich wel stoer dit, maar een armed robbery zou ik het niet willen noemen.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Joker

 Het is toch echt een gewapende overval de daders dreigen immers met een hamer.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Desmo-devil

Jammer dat ze ze alsnog laten wegrijden, ik had er minstens een naar binnen gesleept.

SuzukiLimburg

Die hamer komt pas tevoorschijn als ze al bijna weg zijn en die is alleen ter 'zelfverdediging'  :-X
Hij wordt in ieder geval niet gebruikt bij de beroving.

Ik zat ook al te denken om minstens eentje mee naar binnen te sleuren. Maar van de andere kant zijn het wel omstanders die komen helpen en je mag al blij zijn dat ze dusdanig hebben ingegrepen.

Ik vraag me iets anders af. Stel ze hadden die motor wel buiten gekregen zonder problemen...wat dan? Ik neem aan dat er geen sleutels opstaken en dat ze dat ding dan naar huis moesten duwen of zou er eentje op gaan zitten en dan aan een van die scooters gaan hangen?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!