nog een bmw nieuweling...

Gestart door brit, 08 november, 2005, 18:32:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

brit

het begon met geruchten en dan doken de eerste 'spy'pics op: een toerbuffel op basis van het nieuwe 4-cilinderblok uit de k12s/r:



en nu een mooiere foto:


Busaberke

Ze hebben i.i.g. de FJR 1300 goed bekeken, daar in Beieren!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

brit

:?:  :?:  :?:

vreemde associatie voor mij... vind hem nu echt in niks gelijken op de fjr (behalve dat hij ook een kuip, 2 koffers, 2 spiegels, 2 wielen, ...) heeft:



Busaberke

nix vreemds aan, kijk maar eens goed naar de vormgeving van de kuip en aanverwante onderdelen.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

omwille van een Tour-fiets te ontwerpen ontkom je niet aan gelijkenissen opgedrongen door factoren om de doelgroep te dienen, imo :wink: kijk naar een STX Pan of whatever, gelijkenissen zal je altijd bij een bepaald type motoren vinden 8)  net zozeer dat een crosser hoog op z'n poten staat omwille vd grondspeling bijv.  :roll:

dat je um niet mooi vindt, da's wat anders :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Proud on the South  

Busaberke

Citaat van: "Dwars"

dat je um niet mooi vindt, da's wat anders :mrgreen:

ik zeg helemaal niet dat ik um niet mooi vindt, ik zeg dat ik 'm weinig origineel vindt, da's alles.

of mag dat niet op het BMW forum?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Dwars"

dat je um niet mooi vindt, da's wat anders :mrgreen:

ik zeg helemaal niet dat ik um niet mooi vindt, ik zeg dat ik 'm weinig origineel vindt, da's alles.

of mag dat niet op het BMW forum?

:laughing49so:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

brit

hier het kleurenpalet:

let op het twotone-kleurenschema en de insnijdende lichten.



hij kan me niet bekoren...

AngelInMe

Citaat van: "brit"

hij kan me niet bekoren...

:stupid: het blijft natuurlijk een BMW :rofl: