Opvolger KTM Adventure> SM-R

Gestart door m@rtijn, 31 oktober, 2012, 18:39:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

m@rtijn

enne Huub...Ga je voor die nieuwe KTM of stiekem voor die nieuwe watergekoelde GS :mrgreen:
off-line

DeWitte

Eerst deze verkopen en dan zie ik verder, wellicht eerder een 990 SM-R
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

m@rtijn

supermotard...Dat is leuk speelgoed. Hammerboy is helemaal enthousiast over z'n Ducati Hypermotard. En eerlijk...het is erg leuk rijden.

Ik ga wellicht naast de GS voor een XT 600. Ik kan een leuke motor hier in Belgie voor weinig geld op de kop tikken. Als het modderseizoen voorbij is, zet ik er ook wegbanden op. Altijd leuk om mee te spelen.

suc6 met de verkoop.
off-line

DeWitte

deze zou het moeten worden, de mijne staat op marktplaats http://link.marktplaats.nl/612276004

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

daar heb ik op test gereden poeh wat een ding koop je die van je vriend over die had er toch ook eentje opf niet
KTM SMT 2011

DeWitte

Citaat van: Gassie op 05 november, 2012, 16:24:57
daar heb ik op test gereden poeh wat een ding koop je die van je vriend over die had er toch ook eentje opf niet

Nee ik koop wss een vers gebruikte. Maar eerst deze verkopen.

Jij had proef gereden? Vertel....
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Ow, zo ene wil ik ook wel. Vind hem alleen niet echt bij jou passen, maar ik wil hem wel af en toe voor je uit laten.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Gassie

#7
Citaat van: DeWitte op 06 november, 2012, 06:17:56
Citaat van: Gassie op 05 november, 2012, 16:24:57
daar heb ik op test gereden poeh wat een ding koop je die van je vriend over die had er toch ook eentje opf niet

Nee ik koop wss een vers gebruikte. Maar eerst deze verkopen.

Jij had proef gereden? Vertel....

laat ik het zo zeggen ik was suus die was eens mee gegaan 2x bijna kwijt geraakt door het felle onderin
ik was geen 2 cylinder gewend jij wel dus je zalt er nog wel meer uit halen dan mij.
maar het is een pittig ding al lees ik op de fora ook dingen als dipjes in toerengebieden om aan restricties te voldoen en aangepaste handvaten
maar het is hetzelfde blok als je nu hebt alleen een andere versnellingsverhoudingen...
het is een pittig dingetje zou zeggen ga zelf eens rijden of wachten op de 1190 adventure volgend jaar  :yes6rs:
KTM SMT 2011

DeWitte

Topic gesplitst,


vandaag de beslissing genomen. Januari 2013 krijg ik de KTM 990 SM-R met Flyscreen (zoals op de foto hieronder) Mijn huidige ADV staat nog gewoon te koop
en ben ik hem dan niet kwijt ruil ik hem in.

Wou me nog iemand wijsmaken vandaag dat het niet uitmaakt voor de inruilprijs later of ik de nieuwe nu al in november of pas in januari op kenteken zet, want ze rekenen met maanden en niet met de jaren volgens die gast?? Wat denken jullie? Volgens mij maakt het wel degelijk uit, er wordt ook nooit met bwj en maand geadverteerd.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

#9
snap je niet helemaal witte je bedoelt inruilprijs van je adv of de evt invoer prijs als je hem invoert van de nieuwe smr

snap hem als je hem verkoopt staat 2013 beter op Mp dan 2012 de meeste mensen zeggen dan meteen is een jaar oud
KTM SMT 2011

Joker

2013 op het kenteken is handiger denk ik
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Gassie

#11
Hoe vond je hem eigenlijk rijden


hier de ktm power parts zijn in de aanbieding
http://www.ktm.com/nl/parts-wear/powerdays.html
KTM SMT 2011

De Sjeng

Miljaar!! Gaat mijn Rebel Bobber in de verkoop. Om plaats te maken voor een off road in de vorm van suzuki Dr650 of DR Big, Bmw F650 of honda dominator 650 (voorkeuren??) Gaat iedereen aan de SM (Te veel 50 tinten grijs gelezen?)
God Forgives, I Don't

SuzukiLimburg

Het maakt natuurlijk wel uit of je die motor nu of in 2013 o kenteken laat zetten. Het belangrijkste is natuurlijk het modeljaar, maar de datum van kenteken (abusievelijk ook wel bouwjaar genoemd) kijken de meeste mensen toch wel naar.

Maar de dealer wil graag nog die motor op de balans van 2012 erbij kunnen zetten want dat ziet er beter uit in de statistieken.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

De Sjeng

Citaat van: DeWitte op 15 november, 2012, 19:01:34
Topic gesplitst,


vandaag de beslissing genomen. Januari 2013 krijg ik de KTM 990 SM-R met Flyscreen (zoals op de foto hieronder) Mijn huidige ADV staat nog gewoon te koop
en ben ik hem dan niet kwijt ruil ik hem in.

Wou me nog iemand wijsmaken vandaag dat het niet uitmaakt voor de inruilprijs later of ik de nieuwe nu al in november of pas in januari op kenteken zet, want ze rekenen met maanden en niet met de jaren volgens die gast?? Wat denken jullie? Volgens mij maakt het wel degelijk uit, er wordt ook nooit met bwj en maand geadverteerd.

Persoonlijk vindt ik er niet veel aan, aan die SM rage.
Mijn persoonlijk favorieten blijven toch; de ktm adventure(zie foto) en de BMW gs adventure. (Komen er ook nog eens als ik eens wat ouder ben  :mrgreen: )
God Forgives, I Don't