American Chopper stopt na 10 jaar

Gestart door DeWitte, 21 november, 2012, 15:42:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Na 10 jaar en 233 afleveringen zal dit seizoen van American Chopper het laatste optreden van Paul Teutul en zijn familie op televisie zijn. Op 10 en 11 december zal in Amerika nog een live special uitgezonden worden, waarna American Chopper begon in 2002 op Discovery Channel als een special maar werd al snel daarna een populaire TV-serie als reality documentaire. In Amerika wisselde het programma van Discovery naar TLC. Na de veelbesproken problemen tussen Paul Sr. en Paul Jr., die elkaar tot in de rechtszaal bestreden, stopte de serie. In 20120 werd de strijdbijl weer begraven, waarop beide Paul's vanuit hun eigen bedrijf als een nieuwe start aan de vernieuwde serie "Junior vs. Senior" begonnen. Critici betoogden dat de vele in beeld gebrachte ruzies niet echt waren en dat de serie veel te commercieel was. De serie zorgde er ondanks dat voor dat de bedrijven van Paul Sr. (Orange County Choppers) en zijn zoon (Paul Junior Designs) in Newburgh, New York explosief groeiden, naast de serie waren er DVD's, videospelletjes en enorm veel merchandise te koop.


Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

HD4ever

Citaat van: Joker op 22 november, 2012, 18:18:29
Ik was er ook wel op uitgekeken.

Hier ook..... en 'Sons Of Anarchy' hoeft voor mij ook niet meer.  :mrgreen: Heb nog even gekeken naar 'The Devels Ride' maar die zijn volgens mij ook alweer gestopt. :-X  Wat ik wel nog nu en dan zie, op Discovery HD is 'Caferacer'. Leuk om te zien hoe ze die bikes ombouwen. :worship-cool:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Joker

Citaat van: HD4ever op 22 november, 2012, 18:46:44
Citaat van: Joker op 22 november, 2012, 18:18:29
Ik was er ook wel op uitgekeken.

Hier ook..... en 'Sons Of Anarchy' hoeft voor mij ook niet meer.  :mrgreen: Heb nog even gekeken naar 'The Devels Ride' maar die zijn volgens mij ook alweer gestopt. :-X  Wat ik wel nog nu en dan zie, op Discovery HD is 'Caferacer'. Leuk om te zien hoe ze die bikes ombouwen. :worship-cool:

"Caferacer" is leuk  :yes6rs:, dat gaat teminste meer over motoren dan over familie intriges
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Busaberke

Citaat van: DeWitte op 21 november, 2012, 15:42:59
Na 10 jaar en 233 afleveringen zal dit seizoen van American Chopper het laatste optreden van Paul Teutul en zijn familie op televisie zijn..........

eindelijk!  :yes6rs:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009