Carrefour Dangereux: Opgepast!!

Gestart door DeWitte, 08 november, 2005, 19:27:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

je bent in goed gezelschap: viel me net in, R1 sjaak doet niet anders :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Een R1 is een vriendelijke tourfiets vergeleken met een TLR.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

The Dominator

Citaat van: "karz"
Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "karz"Net met de TLR op de weg tussen kanaal en maas van Meers naar Geulle aan de Maas (oud Geulle). Er ligt op sommige stukken een filmpje modder, dat is spekglad. Ging er bijna onderuit met nagenoeg rechtdoor rijden.

sja, wordt t toch tijd voor een allroadbrommer :mrgreen:

Heb ik toch, maar toch moet ik met de TLR in de rotzooi rijden van Dwars :yes6rs:

ben je toch een van de eersten die naar hem luisterd :rofl:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

QuattroFrits

Citaat van: "The Dominator"ben je toch een van de eersten die naar hem luisterd :rofl:

:twisted: Luisteren mag altijd,






Als je het maar niet uitvoerd. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

Citaat van: "karz"Net met de TLR op de weg tussen kanaal en maas van Meers naar Geulle aan de Maas (oud Geulle). Er ligt op sommige stukken een filmpje modder, dat is spekglad. Ging er bijna onderuit met nagenoeg rechtdoor rijden.

dat stukje is zowiezo tricky met al die hobbels en kuilen, daar ben ik al eens bijna met het koekblik in het veld beland :(
Smells like rubber

QuattroFrits

Citaat van: "Steefke"daar ben ik al eens bijna met het koekblik in het veld beland :(

:shock: Picknick??? :shock:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Steefke"daar ben ik al eens bijna met het koekblik in het veld beland :(

:shock: Picknick??? :shock:

ja ik reed met 100 langs de picknickplaats en zag het pas op het laatst moment  :)}
Smells like rubber

WhomBom

Pas op voor diesel op de weg, een bus heeft vanmorgen vergeten de tankdop weer op de tank te doen na het tanken, en heeft tussen maastricht, valkenburg, margraten, epen en partij (misschien ook nog op andere plaatsen) een halve tank diesel verloren. In elke linker bocht die de bus gemaakt heeft klotste de diesel schijnbaar eruit  :shock:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Joepie1958

Citaat van: "WhomBom"Pas op voor diesel op de weg, een bus heeft vanmorgen vergeten de tankdop weer op de tank te doen na het tanken, en heeft tussen maastricht, valkenburg, margraten, epen en partij (misschien ook nog op andere plaatsen) een halve tank diesel verloren. In elke linker bocht die de bus gemaakt heeft klotste de diesel schijnbaar eruit  :shock:
Dat zal er wel een van Veolia zijn :guns:  :guns:  :shutup:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Mounty

Citaat van: "Joepie1958"
Citaat van: "WhomBom"Pas op voor diesel op de weg, een bus heeft vanmorgen vergeten de tankdop weer op de tank te doen na het tanken, en heeft tussen maastricht, valkenburg, margraten, epen en partij (misschien ook nog op andere plaatsen) een halve tank diesel verloren. In elke linker bocht die de bus gemaakt heeft klotste de diesel schijnbaar eruit  :shock:
Dat zal er wel een van Veolia zijn :guns:  :guns:  :shutup:

VeelOlieJa
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

WhomBom

opgepast tussen wittem en wijlre; juist in die lelijke bocht met vangrail en al ligt zand... zijn de bouwvakkers vergeten  :evil:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

Citaat van: "WhomBom"opgepast tussen wittem en wijlre; juist in die lelijke bocht met vangrail en al ligt zand... zijn de bouwvakkers vergeten  :evil:

stonden vanmiddag stoplichten :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "WhomBom"opgepast tussen wittem en wijlre; juist in die lelijke bocht met vangrail en al ligt zand... zijn de bouwvakkers vergeten  :evil:

stonden vanmiddag stoplichten :?

Yep Essent Netwerk staat voor niks 8) : zand oppe straat, stoplichten om het verkeer af te remmen en dat allemaal om een gasleiding te repareren zodat wij onze voetjes weer lekker aan de warme cv kunnen leggen en onze aardappeltjes kunnen koken oppe fornuis.

Graag gedaan  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

en veur den echte mileufreak ut gaaswasdorgerke :wink:
Smells like rubber

B-Witch

Als je vanuit Aalbeek richting Nuth rijdt, opgepast, daar ligt een heel oliespoor van een defecte traktor op de weg.
Stond net wel een motorwout bij en een zeer stressige boer om je te waarschuwen :shock:
You may own the bike, but the bike possesses you.