Carrefour Dangereux: Opgepast!!

Gestart door DeWitte, 08 november, 2005, 19:27:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herr Tod

Nonk Geert zou dur weeg laote zoe wie 'r is, dae deit ja nieks.... en dat deit d'r good.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Toledo

Harley onder motorrijder weggestolen

In Horn is een man beroofd van zijn motor. De motorrijder uit Ittervoort reed zondagavond even voor acht uur met zijn motor door Horn, toen hij plotseling werd achtervolgd door een grijze race-motor met daarop twee mannen. Die reden hem klem en gaven hem een klap op zijn helm.

Het slachtoffer uit Ittervoort viel en op dat moment nam één van de mannen de rode Harley Davidson van hem af. De daders wisten richting Roermond te vluchten.

maandag 10 augustus 14:28
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh


Steefke™

Citaat van: Toledo op 10 augustus, 2009, 15:16:49
Harley onder motorrijder weggestolen

In Horn is een man beroofd van zijn motor. De motorrijder uit Ittervoort reed zondagavond even voor acht uur met zijn motor door Horn, toen hij plotseling werd achtervolgd door een grijze race-motor met daarop twee mannen. Die reden hem klem en gaven hem een klap op zijn helm.

Het slachtoffer uit Ittervoort viel en op dat moment nam één van de mannen de rode Harley Davidson van hem af. De daders wisten richting Roermond te vluchten.

maandag 10 augustus 14:28

:shock: Ut moet gvd niet gekker worden.  Een deze dagen kun je alleen nog met een knepper in de tesch van huis.  :guns:
Smells like rubber

karz

Citaat van: Toledo op 10 augustus, 2009, 15:16:49
Harley onder motorrijder weggestolen

In Horn is een man beroofd van zijn motor. De motorrijder uit Ittervoort reed zondagavond even voor acht uur met zijn motor door Horn, toen hij plotseling werd achtervolgd door een grijze race-motor met daarop twee mannen. Die reden hem klem en gaven hem een klap op zijn helm.

Het slachtoffer uit Ittervoort viel en op dat moment nam één van de mannen de rode Harley Davidson van hem af. De daders wisten richting Roermond te vluchten.

maandag 10 augustus 14:28

Zeker alleen vrouwen getuige geweest  :schater:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Gassie

pas maar op  :-Xzo dadelijk komy suzuki-girl weer en dan .................. :twisted:  ;)
Citaat van: karz op 11 augustus, 2009, 08:33:16
Citaat van: Toledo op 10 augustus, 2009, 15:16:49
Harley onder motorrijder weggestolen

In Horn is een man beroofd van zijn motor. De motorrijder uit Ittervoort reed zondagavond even voor acht uur met zijn motor door Horn, toen hij plotseling werd achtervolgd door een grijze race-motor met daarop twee mannen. Die reden hem klem en gaven hem een klap op zijn helm.

Het slachtoffer uit Ittervoort viel en op dat moment nam één van de mannen de rode Harley Davidson van hem af. De daders wisten richting Roermond te vluchten.

maandag 10 augustus 14:28

Zeker alleen vrouwen getuige geweest  :schater:
KTM SMT 2011

crazy j

denk dat het t beste hier past

ik heb de laatste 2 weken regelmatig hier in gulpen een 'undercover' motoragent zien rond rijden op een groene honda pan european

en ik denk dat hij niet alleen hier in gulpen zal rondrijden.

living the life the way it comes

Yvil

Thnx voor de heads-up   :thumbsup::mrgreen:

Desmo-devil

Citaat van: crazy j op 18 augustus, 2009, 13:56:48
denk dat het t beste hier past

ik heb de laatste 2 weken regelmatig hier in gulpen een 'undercover' motoragent zien rond rijden op een groene honda pan european

en ik denk dat hij niet alleen hier in gulpen zal rondrijden.



Klopt heb hem ook al gespot in Valkenburg, ik kwam hem tegen met mijn kabaal, ik om kijken en hij ook, ik denk die zal wel omdraaien maar ik denk dat hij geen zin had haha

DeWitte

Gemeente gulpen-wittem had nog centen over dus tussen Partij en Mechelen en ook vanuit Elkenrade naar Wylre is er verse macadam incl heel veel kiezel :shock:. Opletten geblazen :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars® op 13 september, 2009, 08:59:11
Gemeente gulpen-wittem had nog centen over dus tussen Partij en Mechelen en ook vanuit Elkenrade naar Wylre is er verse macadam incl heel veel kiezel :shock:. Opletten geblazen :yes6rs:

in de gehele gemeente gulpen-wittem hebben ze goed gestrooid, ook voor en na slenaken,euverem etc etc
heb zaterdag een ritje heuvelland gemaakt en daarbij heeeel veeel in de dikke laag split gereden. ook staan de borden erg laat als je met wat hogere snelheid aankomt, remmen is dan te laat
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

De Sjeng

Citaat van: YZF_Ron op 13 september, 2009, 10:45:46
Citaat van: Dwars® op 13 september, 2009, 08:59:11
Gemeente gulpen-wittem had nog centen over dus tussen Partij en Mechelen en ook vanuit Elkenrade naar Wylre is er verse macadam incl heel veel kiezel :shock:. Opletten geblazen :yes6rs:

in de gehele gemeente gulpen-wittem hebben ze goed gestrooid, ook voor en na slenaken,euverem etc etc
heb zaterdag een ritje heuvelland gemaakt en daarbij heeeel veeel in de dikke laag split gereden. ook staan de borden erg laat als je met wat hogere snelheid aankomt, remmen is dan te laat

ontmoedigingsbeleid ??
God Forgives, I Don't

Yvil

Een vriend heeft van de week ook heel veel geluk gehad met die kiezel.
Van Ubachsberg naar Wijlre (vijfbundersweg a.k.a. Ruilverkavelingsweg).
Bij de grens tussen gemeente Voerendaal / Gulpen-Wittem uit het niks
een belachelijk dikke laag.

Hij heeft flink geschoven en kwam op de andere weghelft terecht. Heeft
hem gelukkig wel recht kunnen houden, maar als hij een tegenligger had
gehad was het mis gegaan, en dan echt goed mis  :evil:

Herr Tod

Nou.... ik heb liggen schelden op de gemeente dat ze de wegen verpest hadden... maar dat moet ik terugnemen. Ik wist niet dat er nog een deklaag overheen zou gaan. Ben benieuwd als de split weg is, maar volgens mij is dat best een duchtig weggetje geworden :twisted: Overigens ligt die laag daar niet uit het niets, de gemeente heeft geleerd van de vorige keer en dit maal wel de correcte borden op de correcte afstand gezet. De vorige keer begon die splitlaag precies halverwege een bocht, en die was aangegeven door een goedkoop zelfgemaakt bordje 'opspattend grind' dat dan weer 600 meter van tevoren stond, dus na 500 meter geloof je het wel en ga je weer wat gas geven. Claim loopt nog steeds :-X
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: