ut Cafe Racer topic

Gestart door DeWitte, 24 november, 2012, 07:33:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thedutchrockstar

mooie motor hoor, maar is de helft van de plezier van zo'n caferacer niet dat je hem zelf gefabriceerd hebt?
2 wheel madness

Joepie1958

Dat klopt volgens mij, maar zo'n Enfield wordt ook door een stelletje goedwillende amateurs in elke gevogeld en heeft misschien nog wel een meer amateuristische opzet dan een zelfgebouwde, dan neem je over het algemeen nog wel zelf onderdelen van fatsoenlijke motoren :roll: zij halen gewoon wat spullen uit de Indiase oud-ijzer bak en freubelen dan iets in elkaar :cry:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Desmo-devil

Vind ik een beetje kort door de bocht voor een Enfield. Een motormerk met een rijke historie.

Joepie1958

Harley Davidson heeft ook een rijke historie :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Desmo-devil

klopt maar met een verschil, een Enfield blijft altijd rijden  :mrgreen:

Desmo-devil

Kijk eens bij DEUS motorcycles, ik vind ze super vet, heb gelijk een t shirt van ze besteld.
Johny de Mol had het aan in het glazen huis.

DeWitte

 
Citaat van: Desmo-devil op 24 december, 2012, 17:42:25
Kijk eens bij DEUS motorcycles, ik vind ze super vet, heb gelijk een t shirt van ze besteld.
Johny de Mol had het aan in het glazen huis.
:thisthreadisworthlesswopics:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Ik heb de knoop doorgehakt , ik ga een café racer project opstarten, en het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan, dus ben ik op zoek naar een Ducati supersport, uiteraard een carbu versie, dus eentje van het oudere type.

thedutchrockstar

Citaat van: Desmo-devil op 30 december, 2012, 21:41:46
Ik heb de knoop doorgehakt , ik ga een café racer project opstarten, en het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan, dus ben ik op zoek naar een Ducati supersport, uiteraard een carbu versie, dus eentje van het oudere type.

super! had je het wat eerder bedacht was er hier in meerssen een te koop voor heel weinig gezien het kuipwerk kapot was zat er zelf nog aan te denken maar het financiële plaatje zag er toen niet goed genoeg uit voor me  :(
2 wheel madness

Desmo-devil

Er staat hier een paar straten verder een 900, door Biggelaar getuned, heb er al eens mee proef gereden vorig jaar, maar toen vond ik de prijs te hoog. Aangezien het niet zo hard loopt met de verkoop ga ik deze week nog eens een keer polsen.

Desmo-devil

#25
Een Duc gaat het dus toch niet worden. Bij nader inzien is de lijn en hoogte van het frame niet geschikt voor wat ik wil bouwen.
Mijn oog is gevallen op onderstaande xs 750. Staat te koop in Kerkrade voor een prikie. Blok en frame zijn goed bruikbaar.
Xs 750 is betrouwbaar en heeft genoeg pk,s . Ik heb nog een showa opsite down voorvork liggen,  , twee wielen, brembo gold line stoppertjes, en nog meer leuk spul.

upload pic
En uiteindelijk zou het zoiets kunnen worden.


free image hosting

QuattroFrits

Citaat van: Desmo-devil op 08 januari, 2013, 06:40:30
Een Duc gaat het dus toch niet worden. Bij nader inzien is de lijn en hoogte van het frame niet geschikt voor wat ik wil bouwen.
Mijn oog is gevallen op onderstaande xs 750. Staat te koop in Kerkrade voor een prikie. Blok en frame zijn goed bruikbaar.
Xs 750 is betrouwbaar en heeft genoeg pk,s . Ik heb nog een showa opsite down voorvork liggen,  , twee wielen, brembo gold line stoppertjes, en nog meer leuk spul.

Doe die maar, wordt gegarandeerd goed.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Desmo-devil

Deze Hinckley Triumph is voor mij het voorbeeld van een mooie  cafe racer.

photo sharing sites

Desmo-devil

#28
Mijn 1e studie tekening van een XS 750 .
Krijg het helaas niet gedraaid f*ck


host images

De Sjeng

#29
Sjoen!! bin benuid (p.s hub nogtwie vaan die powerfilters ligge zoewie op de foto! kins ze zoe hubbe)


God Forgives, I Don't