Hoofdmenu

Wildkamperen

Gestart door De Sjeng, 30 november, 2012, 14:19:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

@Nippon

bij de laatste reizen nam ik dit mee  http://www.bever.nl/adventure-food-nasi-sate-1p-2931a70008?id_colour=5806

handig als je moest wachten op de boot (gezien ik altijd alleen reis en m'n brommer met huisraad niet alleen achter laat ) alleen met poepen lukt dat niet  :oops:
water koken erin kiepen laten wellen en vreten die hap
wel niet de hele week eten dit spul  :-X  want je zou wel eens een verstopping kunnen krijgen   :mrgreen:

Busaberke

Citaat van: @Sambal op 03 maart, 2013, 14:05:44
bij de laatste reizen nam ik dit mee  http://www.bever.nl/adventure-food-nasi-sate-1p-2931a70008?id_colour=5806

handig als je moest wachten op de boot (gezien ik altijd alleen reis en m'n brommer met huisraad niet alleen achter laat ) alleen met poepen lukt dat niet  :oops:
water koken erin kiepen laten wellen en vreten die hap
wel niet de hele week eten dit spul  :-X  want je zou wel eens een verstopping kunnen krijgen   :mrgreen:

Dat is zoiets als hapklere brokken, en dat noemen ze dan Adventure food ?  :rofl:

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

@Nippon

#47
Citaat van: Busaberke op 04 maart, 2013, 09:39:38
Citaat van: @Sambal op 03 maart, 2013, 14:05:44
bij de laatste reizen nam ik dit mee  http://www.bever.nl/adventure-food-nasi-sate-1p-2931a70008?id_colour=5806

handig als je moest wachten op de boot (gezien ik altijd alleen reis en m'n brommer met huisraad niet alleen achter laat ) alleen met poepen lukt dat niet  :oops:
water koken erin kiepen laten wellen en vreten die hap
wel niet de hele week eten dit spul  :-X  want je zou wel eens een verstopping kunnen krijgen   :mrgreen:
Dat is zoiets als hapklere brokken, en dat noemen ze dan Adventure food ?  :rofl:

:shock:
staat toch op de verpakking  ???

wat erin zit,moet op de verpakking vermeld zijn   :yes6rs:
:mrgreen:

Desmo-devil

[

Dat is zoiets als hapklere brokken, en dat noemen ze dan Adventure food ?  :rofl:
[/quote]

Wat dacht jij dan , pijl en boog mee nemen of zo  :mrgreen:

Busaberke

Citaat van: Desmo-devil op 04 maart, 2013, 13:48:18


CiteerDat is zoiets als hapklere brokken, en dat noemen ze dan Adventure food ?  :rofl:

Wat dacht jij dan , pijl en boog mee nemen of zo  :mrgreen:

Het kan ook zonder pijl en boog!

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

De Sjeng

#50
Nieuw tentje geprobeerd(zeeland). Ondanks wind/regen blijven staan!  :yes6rs:

God Forgives, I Don't

@Nippon

nondeju..... zet je brommer verder van de tent  :-X

je zou wel eens nooit meer wakker worden  :roll:

wel echt kamperen dit  :worship-cool:

Joker

Leuk tentje. en staat in no time op he ! is inderdaad soms lekker primitief kamperen  :yes6rs:
De mijne is iets groter omdat ik het prettig vind als en een "voortentje" aan zit waar je je schoenen
in kwijt kunt. 
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

De Sjeng

Citaat van: Joker op 01 juli, 2013, 17:54:54
Leuk tentje. en staat in no time op he ! is inderdaad soms lekker primitief kamperen  :yes6rs:
De mijne is iets groter omdat ik het prettig vind als en een "voortentje" aan zit waar je je schoenen
in kwijt kunt.

idd snel op, en snel af. Super klein qua pak maat en slechts 1kg.  :yes6rs:
Plaats zat, schoenen/kleding/helm pasten gewoon naast mij.

Vergelijkbaar tentje nu verkrijgbaar bij de lidl
GEZINSTENT
God Forgives, I Don't

HD4ever

Citaat van: Joker op 01 juli, 2013, 17:54:54
"is inderdaad soms lekker primitief kamperen"

"Lijkt meer op low budget kamperen" :schater:
Een beetje tent die ook een paar jaar mee kan, kost al gauw €100,- tot €200,-. Zo'n 'supermarkt' tentje is nou niet bepaald gebouwd voor zwaar gebruik, om maar over waterdichtheid te zwijgen. :-X
Je kan er inderdaad voor kiezen om 2 maal per jaar zo'n €20,- tentje te kopen, maar vroeg of laat lig je toch ergens aan de moezel of in de Ardennen te verzuipen in zo'n ding.

En ik zou inderdaad die motor nooit zo langs die tent zitten. Je bent niet de eerste die s'nachts in zijn eigen tent begraven wordt door 200 kilo staal  :mrgreen:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

De Sjeng

#55
Citaat van: HD4ever op 01 juli, 2013, 22:55:06
om maar over waterdichtheid te zwijgen.

Heeft een weeknd in zeeland gestaan in regen en wind, buiten condens geen druppel gelekt. Prijs/kwaliteit verhouding top!!

Citaat van: HD4ever op 01 juli, 2013, 22:55:06
Een beetje tent die ook een paar jaar mee kan, kost al gauw €100,- tot €200,-. Zo'n 'supermarkt' tentje is nou niet bepaald gebouwd voor zwaar gebruik,

Daarom heb ik er ook vier! (en een 5e in de planning :-X )deze is voor als ik alleen, voor één of 2 dagen ga met de transalp (licht en klein qua pakmaat)

Citaat van: HD4ever op 01 juli, 2013, 22:55:06
En ik zou inderdaad die motor nooit zo langs die tent zitten. Je bent niet de eerste die s'nachts in zijn eigen tent begraven wordt door 200 kilo staal  :mrgreen:

Je (jullie) hebben gelijk. Echter op de foto is het niet te zien, maar het was nogal druk.  Daarbij moest ik toch nog weg (rijden!!!)
God Forgives, I Don't

Desmo-devil

Zal wel aan mij liggen maar ik zie geen motor naast het tentje, of bedoelen jullie die op de achtergrond. Ik heb nog nooit een zijspan combinatie zien omvallen  :mrgreen: Maar jullie hebben absoluut gelijk, nooit de motor stallen zodat die op de tent kan vallen  :thumbsup:

thedutchrockstar

Dan zie jij de foto niet in zijn volledigheid...
2 wheel madness

Desmo-devil

idd ik sukkel, was weer eens een beetje snel. Zo zou ik de motor ook niet parkeren  :oops:

De Sjeng

Citaat van: Desmo-devil op 04 juli, 2013, 11:04:37
idd ik sukkel, was weer eens een beetje snel. Zo zou ik de motor ook niet parkeren  :oops:

Zo is hij niet blijven staan, s'nachts zette ik hem binnen.  :mrgreen:
God Forgives, I Don't