Doorrijder , of niet ?

Gestart door De Sjeng, 29 november, 2012, 18:18:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Sjeng

Zoooo nieuwe(gebruikte) onderdelen zijn binnen. Morgen nog effe de rest halen(remblokjes en harmonicarubber). Nog een paar uurtjes sleutelen en ik ben weer on the road.

Zijn er nog mensen die nu nog rijden???
God Forgives, I Don't

thedutchrockstar

2 wheel madness

m@rtijn

Citaat van: De Sjeng op 29 november, 2012, 18:18:50
Zoooo nieuwe(gebruikte) onderdelen zijn binnen. Morgen nog effe de rest halen(remblokjes en harmonicarubber). Nog een paar uurtjes sleutelen en ik ben weer on the road.

Zijn er nog mensen die nu nog rijden???

vrijwel iedere dag! Probeer zoveel mogelijk te rijden. Dagelijks naar m'n werk en alle afspraken die op de motor kunnen rij ik.
Fatsoenlijke kleding en bollen maar!

off-line

DeWitte

Klopt in mijn geval ook meestal, alleen nu ff niet. Heb vanwege de inruilprijs afgesproken om er nu niet meer mee te rijden om te km stand niet op te laten lopen. Maar het jeukt me elke dag, godzijdank krijgen we koud/vies weer, da's goed voor die jeuk. :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Yow, zolang er geen sneeuw en pekel op de weg ligt, rijden met die ketel.

Joker

 ik ook. is nog goed te doen, wel wat meer opletten op rotzooi en bladeren op de weg
maar het is wel veeeeeel rustiger.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: Desmo-devil op 30 november, 2012, 14:28:21
Yow, zolang er geen sneeuw en pekel op de weg ligt, rijden met die ketel.

De pekel is er al.
Gisterenavond om +/- 23.30 uur kwamen ze al strooiende bij ons langs.  :roll:
( de zoutwagen natuurlijk en niet Sinterklaas of Zwarte Piet )
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

m@rtijn

#7
Citaat van: QuattroFrits op 01 december, 2012, 09:48:30
Citaat van: Desmo-devil op 30 november, 2012, 14:28:21
Yow, zolang er geen sneeuw en pekel op de weg ligt, rijden met die ketel.

De pekel is er al.
Gisterenavond om +/- 23.30 uur kwamen ze al strooiende bij ons langs.  :roll:
( de zoutwagen natuurlijk en niet Sinterklaas of Zwarte Piet )

f*ck!! Dan toch maar even met het koekblik!!

En tip! Mocht je de aandrang niet kunnen weerstaan...spoel de motor af met warm water!! Bij koud water koelt de motor af en kan het zout zich aankoeken...
off-line

QuattroFrits

Van te voren geheel inspuiten (ook het frame) met WD40 helpt perfect.
Het is er ook zo weer af, even geheel inspuiten met zeepsop, even laten inweken en afspoelen en klaar is Kees. (ook als je Piet heet)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

De Sjeng

Effe zonder flauwekul! In iedergeval nooit je warme motor, Afwassen met regenwater. Ivm legionella. Risico is klein. Maar heb het wel al meegemaakt.
God Forgives, I Don't

DeWitte

Hè? Hoe kun daar dan mee besmet raken? Leg uit aub
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: DeWitte op 02 december, 2012, 13:10:09
Hè? Hoe kun daar dan mee besmet raken? Leg uit aub

wist je dat niet !

daarom willen we op het werk dat de mensen zoveel mogelijk de brandslangen gebuiken

DeWitte

Citaat van: @Sambal op 02 december, 2012, 13:23:49
Citaat van: DeWitte op 02 december, 2012, 13:10:09
Hè? Hoe kun daar dan mee besmet raken? Leg uit aub

wist je dat niet !

daarom willen we op het werk dat de mensen zoveel mogelijk de brandslangen gebuiken

ja duh, dat wist ik wel, het ging niet over een brandslang. Maar hoe krijg je legionella als je in de buitenlucht je brommert poetst??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

Legionella komt voor in stilstaand water(bv regenwater) en word geïnhaleerd. (Bv bij een fontein/douche) maar als je, je warme motor poetst met legionella geïnfecteerd water, verdampt deze door de warmte. En kan dus worden geïnhaleerd. Met alle gevolgen van dien. Vergezocht! Maar ik heb al meegemaakt. Deze persoon heeft het maar ternauwernood gered.
God Forgives, I Don't

Joepie1958

zolang het niet sneeuwt gewoon doorrijden :yes6rs: en poetsen? dan vriest alles vast, gewoon doorrijden en poetsen doen we na het winterseizoen wel, wel zorgen dat je voor het winterseizoen ook niet gepoetst hebt, dan beschermt het vuil tegen de zooi die er nu bij komt :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.