dekziegeenreetenslaatduseigenlijknergensoprit

Gestart door DeWitte, 08 november, 2005, 20:58:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

:idea: nog iemand zin om morgenavond (woensdag 9-11), ja in ut donker  8) (dus kaarsen meenemen)  stukkie te gaan rijden............

zo rond een uur of half 8 vertrekken?? ff uitwaaien en ergens een warme choco drinken (jazeker met slagroom)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

deze week kan ik niet het sávonds...volgende week hou ik me nog vrij voor een (rustig) ritje sávonds
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Busaberke

Nope.......... kga sporten vanavond.

Maybe next time.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

AngelInMe

Ich mot veur ut duuster toes zeen (red ich tegenwoordig auch neit mit wirrike :roll:) mer amuseer dich ;)

DeWitte

Goed dan voor wie het te vroeg vindt; 20:00uur :rofl: of anders wie heeft er hot-choco klaar vanaaf, liefst met speculaas 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"Goed dan voor wie het te vroeg vindt; 20:00uur :rofl: of anders wie heeft er hot-choco klaar vanaaf, liefst met speculaas 8)

kom mer langs!! ben thuis in mestreech (maarja daar heb jij niets mee he) vanaaf :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Mounty

Nesquik is hier ook in huis..evenals wafels (neen geen zelfgebakken)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Geen tijd vanaaf, moet nog duizend dingen doen, en de bank voor de televies begint me ook te missen...  :yes6rs:
maar choco staat hier ook nog :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

nope gaat niet door :? het regent en dan zie ik geen steek in der duuster :shock:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

ich han ut gezeen...en gevoolt ... ich woar ff boete en bezig, begint ut te regene...dach bie mie eige....deh Dwars zal noe wal neet mie goan..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joepie1958

SHIET, hub ich hie twee oer boete geschtange totdat ich koosj aanschloete aan de rie achter Dwaesch, geit die ganse rit neit door :oops:  :oops:
Mer goud dat ich geine Mestreichtenear ben, dan houw ich noe gezag:
Bedaaaaaaaaaank 8) of misschien waal #ouw kloete bat is dat noe# :banghead4rv:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Dacht ik al... ik ben gisteren nog even een rondje gaan maken richting het woud en terug.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: