Lelijke motoren top100

Gestart door DeWitte, 09 december, 2012, 07:46:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

we hebben al eens de belgische top 50 van lelijke motoren gehad, laten we nu zelf zo'n lijst maken. Vul aan hieronder, maar vertel er wel bij waarom :yes6rs:

:shock:
Suzuki Katana, imo compleet debiel design, verhoudingen kloppen niet. Die monstreuze kuip en dat veels te lange zadel.
Wel een klassieker, de ouderen onder ons herkennen um gelijk :oops:




Honda Pc 800 ofwel ook de Pacific Coast :roll:
Echt onderbemeten blok met veels te weinig pk, heel veel tupperware en incl kofferbak :-X



en uit mijn eigen favoriete oranje stal de KTM 690 SM :-X :shock:
Jezus, dat ding lijkt wel alsof ie net een aanrijding heeft gehad, kijk naar de achterdemper gelijk een vrachtwagen uitlaat en dat domme "vogel" snuitje. Wat een mislukt design. Schijnt wel weer goed te sturen



weet jij er ook nog?? Vul aan hieronder.......... :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

m@rtijn

BMW K1...als dat geen eerste prijs wordt!
off-line

m@rtijn

En deze...Honda DN-01

Ik heb hem live gezien in motorshop in Belgie...wat een vreselijk model.
Het lijkt wel alsof hij gemaakt is 4:3 televisie en daarna uitgetrokken voor breedbeeld zonder de verhoudingen aan te passen.

Maar eerlijk is eerlijk...als je ermee zou rondrijden, is het wel een eyecather. Bedoeld of onbedoeld!
off-line

Joker

Bha wat een lelijk ding. die wil je eigenlijk nooit tegenkomen
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Ik zet geen foto neer, maar ik ben heeeeeel blij dat smaken verschillen en soms erg veel.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon




dit krijg je als je iemand een motor laat ontwerpen die in de meubelbranche zit  :-X

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

karz

Citaat van: m@rtijn op 09 december, 2012, 09:15:59
BMW K1...als dat geen eerste prijs wordt!

Die valt bij mij in de categorie Paso,  zo lelijk dat het cool is.

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

HD4ever

De lelijkste die ooit gebouwd is, is zeker de 'Vincent Black Prince'. :mrgreen:


"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

slowrider

When all else fails, read the instructions

Motzippaldy

Proud on the South  

karz

Citaat van: Motzippaldy op 28 december, 2012, 19:08:39
:mrgreen:

:schater:  , zo ene stond ook een keer bij Motoport .. ik wist niet wat ik zag  :shock:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

En deze lelijkerd mag zéker niet ontbreken in dit lijstje:

Toen ik 'm in 1999 op de motorRAI zag staan, vroeg ik mij af wat de betreffende vormgever gesnoven had tijdens deze ontwerpklus.
Achteraf bleek het allemaal de schuld van een windtunnel geweest te zijn.

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

SuzukiLimburg

De Triumph Rocket III is een bruut ding, maar zeker niet de mooiste.



Ook iedere zogenaamde 'Retro' motor is lelijk, met hier een voorbeeld van de Ducati. Waarom laten we oude motoren en hun design niet gewoon in hun waarde in paats van er slappe aftreksels van te maken?



En last but not least, de Y2k Bike. Hier ging functie echt voor vorm met die schele koplampen en 6 m2 zijpanelen.


Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!