2013 prijs BMW R1200GS

Gestart door DeWitte, 16 december, 2012, 06:24:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

m@rtijn

Klagers posten eerder dan tevreden mensen...dus inderdaad het internet staat vol met slechte ervaringen...
En de 1200 is inderdaad niet onverwoestbaar...maar welke motor dan wel?

Maar er zijn er ook wel verdomd veel op de weg van die krengen... :headbang:

off-line

@Nippon

na 't verstrijken/vervallen van je garantie periode wordt dit een hele dure brommer
voor iedere scheet moet je naar de dealer(steler) rennen
hij ziet er ruig uit en lelijk, maar het is een balletschoentje

Joepie1958

Dat is tegenswoordigs bij allemaal die moderne electronica, ook in automobielen en die monteurs moeten toch ook bezig blijven om de kost te verdienen. De tijd van zelf de contactpuntjes vervangen verdwijnt, tenzij je nog een ouwe banaan hebt :cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Zou die man nou een nieuwe (gratis) GS in de garage hebben staan :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Busaberke

Citaat van: Joepie1958 op 04 februari, 2013, 20:40:34
Zou die man nou een nieuwe (gratis) GS in de garage hebben staan :-X

jij reageert waarschijnlijk op deze tekst:

CiteerDe prijzen zijn vanaf 16.950 zeker niet gek, zelfs een opmerkelijke prijsstijging ten opzichte van het 2012-model zou in mijn ogen eerlijk geweest zijn!

Alsof je over een klein bedrag praat , er geen prijstechnisch gunstigere alternatieven zijn en er geen crisis is.
Zo zie je maar weer dat veel motor "journalisten" alles behalve objectief zijn.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

m@rtijn

blijft toch veel geld voor een 'hobby'. Ik schat dat 90% van de mensen de motor toch als hobby erbij heeft naast twee auto's, een elektrische fiets, een camper en ga zo maar door. De motor blijft toch vrij solistisch gebeuren. Je kunt er niet mee op vakantie met het gezin met vier kinderen. Hoogstens met eentje achterop...

17.000 blijft toch pak geld. Ik heb het er niet voor over...
off-line

@Nippon

http://www.nieuwsmotor.nl/motornieuws/12124-bmw-roept-nieuwe-r1200gs-terug.html


                                                                    :laughing49so: