Hoeveel km hebben we gemaakt in 2012?

Gestart door HD4ever, 30 december, 2012, 09:44:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

Het jaar 2012 is weer voorbij en traditiegetrouw kijken we dan weer even terug op het afgelopen jaar.
Zelf heb ik ook niet de kilometers gemaakt die ik me aanvang 2012 had voorgenomen, aangezien het weer ook een beetje moet meespelen  :-X
Laat in de poll eens weten hoeveel km je totaal in 2012 hebt gemaakt.  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

+/- 11.500 km :yes6rs: veel woonwerk, paar weekendjes en redelijk wat dagtrips
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Woon werk - weekje Oostenrijk verder wat dagtripjes ik schat een 8000.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

R-yen

Ik verwacht net de 3000 gehaald te hebben.. :cry:

Gassie

Veel klussen en vrij hebben als het regent is niet goed voor de km zie ik zit volgens mij tussen de2 en 3000 km veul te weinig
KTM SMT 2011

Mounty

in maart pas weer een motor in de graasj gehad...toch een 3500 km gereden...veeeeel te weinig.
Paar ritjes tijdens de avond 4 daagse. de nacht van gulpen gevolgd, Diverse ride4fun ritten en als hoogte punt de rit naar Luxemburg - Frankrijk.
Voor de rest wat dagtripjes van enkele honderd kilometers
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Desmo-devil

Ongeveer 7000 op de tiger en 1500 op de Bsa ,weinig voor mijn doen, maar ja de Tiger was 2 maanden uit de running door mijn crash

thedutchrockstar

3000 op mn honda en zo'n 5 à 6 duizend op de BMW
2 wheel madness

BMWhub

Allemaal plezier kilometers ( 11000km) en vakantie en tripjes.
Jammer als ik meer als 15000km had gereden dan had ik in deze poll naast de pot gepist. want < ( betekend minder ) :mrgreen:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

crazy j

tusse de 500 en 1000 rijles KM's  :mrgreen:
living the life the way it comes

SuzukiLimburg

Met een weekendje toeren + de nodige keren woonwerkverkeer Hulsberg-Eindhoven-Hulsberg toch nog aan zo'n 4000 kilometer gekomen. Verder weinig plezierritjes gemaakt helaas afgelopen jaar.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Busaberke

Ik heb ook dit jaar weer slechts ca. 3000km gereden.

Door de aanschaf van de Tiger zal dit hoogstwaarschijnlijk wel gaan veranderen, ik heb er in de afgelopen 3 weken meer kilometers mee gemaakt dan in de voorgaande 3 maanden.
Waarschijnlijk ga ik er ook regelmatig woon-werk ritten mee rijden.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

m@rtijn

op de GS vanaf maart 9.000 km. woonwerk, dagtrips, weekends
Daarnaast heb ik dit jaar nogal wat geswitcht met de tweede motor.

V-strom, 650 GS en nu XT. Ik schat ook zo'n 2.000 km met die brommers.
off-line

d'r Blieje

Je bedoeld >15.000 ?

Op de GS zo'n 16.000 (Woon-werk, rondtuffen in de buurt en High Alpine met Roger Thewissen) en op de Trans Alp zo'n 5.000 (Woon-werk door pratsch en pekel)
Nadat ik met de TA op de snuffert ben gegaan in de sneeuw ook nog met het koekblik naar het werk geweest...
Blieve lache...8)

Diddl

Ongeveer 4000 met 2 motoren met de suzuki en daarna de ducati
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away