KTM Caferacer project

Gestart door Gassie, 31 december, 2012, 16:31:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gassie

kwam deze net tegen of ik hem mooi vind laat ik even in het midden maar wou hem wel even delen met jullie









KTM SMT 2011

crazy j

living the life the way it comes

DeWitte

Zolang het oranje is vindt ik een drol nog geweldig  :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Ik vind hem mooi ! Alleen dat oranje niet  :)
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Desmo-devil

Heel mooi project, voor mij enige minpunt zijn de wielen, te veel bling bling voor een cafe racer, en te zeer aanwezig in het geheel.

Joker

Klopt inderdaad. en zo te zien is de voorband ook wat aan de forse kant.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

SuzukiLimburg

Behalve de tank en de zadelpan is hier toch niets caféracer aan. Maar hij is wel mooi, ik wil hem wel hebben.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Busaberke

Citaat van: Desmo-devil op 02 januari, 2013, 10:54:34
Heel mooi project, voor mij enige minpunt zijn de wielen, te veel bling bling voor een cafe racer, en te zeer aanwezig in het geheel.

:stupid:

Precies!
Zet er een setje spaakwielen in, en het ding is AF!
Trouwens, aparte remvloeistof/koppelingsvloeistof "reservoirs".
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Desmo-devil

idd  was me nog niet opgevallen. Overigens zitten er op deze fiets meer mooie details die op het eerste gezicht niet opvallen en is er echt wel meer gedaan dan een andere tank en zadelpan.
Trouwens er is geen definitie van hoeveel je moet veranderen aan een motor om een cafe racer te bouwen, dat blijft een gevoels en smaak kwestie en dat is juist het mooie er van. Alles kan niets moet . Make your own rules  :mrgreen:

Diddl

Hij is mooi maar ik vind hem te modern om het een café racer te noemen ik zou het eerder een streetfighter noemen
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Joepie1958

zouden we 'm dan maar caféfighter noemen  :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.