F*ck the winter!!!

Gestart door m@rtijn, 15 januari, 2013, 14:52:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

crazy j

Citaat van: DeWitte op 17 januari, 2013, 11:12:11
Citaat van: Busaberke op 17 januari, 2013, 09:34:50
Dit is natuurlijk wel het moment bij uitstek om nog eens te gaan indoor pocketbiken!
Wie heeft interesse?


wanneer? zaterdagmiddag heb ik nog wel ff uurtje vrij
dan heb ik ook nog wel een uurtje vrij  :mrgreen:
living the life the way it comes

Busaberke

Citaat van: crazy j op 18 januari, 2013, 09:03:30
Citaat van: DeWitte op 17 januari, 2013, 11:12:11
Citaat van: Busaberke op 17 januari, 2013, 09:34:50
Dit is natuurlijk wel het moment bij uitstek om nog eens te gaan indoor pocketbiken!
Wie heeft interesse?


wanneer? zaterdagmiddag heb ik nog wel ff uurtje vrij
dan heb ik ook nog wel een uurtje vrij  :mrgreen:

Ik dacht aan volgende week zaterdag, deze week gaat mij niet lukken.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

kan ook, ligt eraan hoe laat/waar en of er genoeg animo is
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

Citaat van: DeWitte op 18 januari, 2013, 13:47:42
kan ook, ligt eraan hoe laat/waar en of er genoeg animo is
volgende week moet ik lans laten gaan.
living the life the way it comes

Busaberke

Citaat van: DeWitte op 18 januari, 2013, 13:47:42
kan ook, ligt eraan hoe laat/waar en of er genoeg animo is

Voorzetje:
Zaterdag 26 januari in Hasselt, vanaf 14:00 uur?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Pocketbiken klinkt leuk, vorige keer moeten missen
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

helaas zaterdag gaat niet lukken
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

Yes!!! vanaf zondag +temperaturen, en regen (pekel van de weg)
God Forgives, I Don't

Joker

We waren vandaag 10 km wandelen door de voerstreek , en dan is de winter toch weer een beetje leuk.  Maar inderdaad .... Yes het gaat dooien. morgen even het voorwiel er onderuit schroeven
want daar moet hoognodig een Nieuw bandje op. de huidige lijkt op een paling.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

De Sjeng

Gezien het de afgelopen dagen veel geregend heeft, ga ik er vanuit dat de pekel van de weg af is.

Dus vanochtend/vanmiddag maar weer eens een stukje heuvelland gereden. Waaronder voor de eerste keer off-road met mijn alp. Dit ging verbazingwekkend goed! niet hard. Maar ben niet gevallen of vast komen te zitten.
Ik moet zeggen, het was leuk. Maar erg vermoeiend.

Ik heb mij een route regio voeren uitgezet(all-road), effe kijken wanneer ik deze eens ga rijden. (mits we weer geen sneeuw krijgen)
God Forgives, I Don't

DeWitte

ff TIP, never nooit alleen bijv een bos/weg inrijden. Als je valt duurt het ff voordat ze je vinden......echt wel.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

m@rtijn

Helemaal mee eens. Is de ongeschreven regel bij off-roaden. Altijd met z'n tweetjes. :yes6rs:

off-line

De Sjeng

Citaat van: m@rtijn op 04 februari, 2013, 14:34:23
Helemaal mee eens. Is de ongeschreven regel bij off-roaden. Altijd met z'n tweetjes. :yes6rs:

Ik was niet alleen, me myself and i, waren erbij  :mrgreen:  Jullie hebben gelijk heren.  :yes6rs:
Helaas zijn er weinig mensen die door de week tijd hebben(en ik weinig in het wknd)
Daarbij was het geen geplande rit, meer van; "hey dat lijkt mij een leuk weggetje, es effe kijke" en zo kom je van de ene veldweg op de andere. Tot je op een gegeven moment niet meer weet waar je zit  :mrgreen: (en geen navigatie bij)
God Forgives, I Don't

m@rtijn

kijk, de winter heeft ook zeker zijn voordelen...als je tenminste ook de geschikte motor hebt.
off-line