F*ck the winter!!!

Gestart door m@rtijn, 15 januari, 2013, 14:52:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

crazy j

ze melden vanaf vanacht/morgen tot en met de carnaval toch weer een nieuwe winterse periode of er veel van sneeuw uitkomt weet ik niet maar zou in iedergeval weer wat graden gaan vriezen :(
living the life the way it comes

Joker

Inderdaad. koninkje winter is het land nog niet uit  :(
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: Joker op 04 februari, 2013, 21:20:35
Inderdaad. koninkje winter is het land nog niet uit  :(

Moet dat dan ??  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

m@rtijn

Graag. Want ik ben de winter beu!!
off-line

QuattroFrits

Citaat van: m@rtijn op 05 februari, 2013, 10:32:11
Graag. Want ik ben de winter beu!!

Volgens mij, uit de oude doos, heb jij nog nooit een echte winter meegemaakt.  :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

De Sjeng

Citaat van: m@rtijn op 05 februari, 2013, 10:32:11
Graag. Want ik ben de winter beu!!

ME Too!!


Citaat van: QuattroFrits op 05 februari, 2013, 10:34:02

Volgens mij, uit de oude doos, heb jij nog nooit een echte winter meegemaakt.  :lol:

Ja, ja vroegha was alles beter  :mrgreen:
God Forgives, I Don't

m@rtijn

je hebt mij nog nooit ontmoet. Maar ik kom uit Noorwegen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Volleberg
Praat mij niet over de winter... :mrgreen:

Mijn  ouders stookten een vuurtje onder de Volvo om de olie weer vloeibaar te krijgen...
off-line

QuattroFrits

In verhouding met Noorwegen hebben we het hier dus te maken met zomerse temperaturen.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

De Sjeng

Whoehoe vanmiddag nog wel iets kunnen rijden op de valreep(zonder nat te worden) Het zou vanaf nu weer gaan sneeuwen.(damn!)  :cry:
God Forgives, I Don't

QuattroFrits

Citaat van: De Sjeng op 05 februari, 2013, 15:53:25
Het zou vanaf nu weer gaan sneeuwen.(damn!)  :cry:

Ja, één vlokje in het vooruitzicht en ze passen direct het treinverkeer aan, wat een watjes.  :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

Mietjes...! Ik heb vanmorgen in weer, wind en sneeuw een motorrijder gezien op de snelweg. Dat was pas een bikkel, kan ik van jullie niet zeggen. En van mezelf ook niet  :mrgreen:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

De Sjeng

Citaat van: SuzukiLimburg op 06 februari, 2013, 13:25:54
Mietjes...! Ik heb vanmorgen in weer, wind en sneeuw een motorrijder gezien op de snelweg. Dat was pas een bikkel, kan ik van jullie niet zeggen. En van mezelf ook niet  :mrgreen:

Het maakt mij ook niet uit om in regen, wind, en sneeuw te rijden. Ik vindt het alleen zonde van mijn alp (pekel)
God Forgives, I Don't

Joepie1958

regen en wind... no problemo
maar sinds ik 'm 'n keer op de Hulsbergse sneeuw heb platgegooid ben ik daar geen liefhebber met de motor van :-X
in Jotts naam dan maar met het koekblik
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

@Nippon

ik trein naar m'n werk  :lol:
snel,droog heb m'n dagelijkse beweging (ben een kantoor miep) in de werkplaats heb ik niets te zoeken  :lol:

wel jammer, d'r zijn een hoop lelijkers in de trein  :mrgreen:

Motzippaldy

Motzi rijd dagelijks met motor, meestal in sneeuw buien  :evil:
Gisteren tegengehouden door motor agent die stond midden op rotonde(Mamelis). Hij zegt dat ik, en hij ook, mag niet verder rijden het is onverantwoordelijk en hij had gelijk  :-X Half uur vachten en dan pas naar huis rijden  ;)
Proud on the South