Hoofdmenu

ouwe doos

Gestart door DeWitte, 03 februari, 2013, 08:51:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

plaats hier je foto's die je nog ergens uitgegraven hebt  :yes6rs: het verhaal erachter is natuurlijk net zo leuk. Uiteraard nooit eerder vertoont beeldmateriaal svp ;)

Hier een bezoekje van een paar bekenden van MFL aan de Ludolfs @ Dernbach (D) Wie is wie? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Manni bewondert de motoren en wist er ook nog verrekte veel vanaf :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

#2
Bij naderinzien misschien toch wat teveel van mijzelf blootgegeven, zodoende bericht verwijderd  :-X
God Forgives, I Don't

Joker

Hier een plaatje uit 2003. toch weer 10 jaar geleden. Gemaakt op Zolder.
waar ook Henny Kroeze met zijn Wall of Death en Indian aanwezig was. altijd leuk om te zien.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

SuzukiLimburg

Daar zie je nog goed uit op die foto Joker... :mrgreen:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Joker

Citaat van: SuzukiLimburg op 04 februari, 2013, 12:44:21
Daar zie je nog goed uit op die foto Joker... :mrgreen:
Hoezo ? nu dan niet meer ?  :roll:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Nog een paar oude dozen.  :mrgreen:

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

 Mooi Frits
Je bent de laatste 20 jaar niets veranderd  :lol:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

crazy j

hier nog een paar oude van een MFL bruiloft tripje, weet eventjes niet meer van wie  :oops:
O.A  de witte + vriendin  :twisted:

en van een ander rondje om de kerk Herr Todd die zijn achterband op proffesionele wijze naar zijn grootjes ging helpen
living the life the way it comes

DeWitte

ja was een lekker wief dat ook weer uit was op mijn lichaam :mrgreen:  :yes6rs:



was op de bruiloft van Rick & Claudia in Valkenburg :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Ik zie het, maar dat lekker wief is geen bekende van mij. Dat dat even duidelijk moge zijn  :D
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

QuattroFrits

Citaat van: SuzukiLimburg op 06 februari, 2013, 13:23:37
dat lekker wief is geen bekende van mij.

En ik ken haar ook niet, maar aan de zoenlippen van Hub te zien kent hij haar wel.  :yes6rs:
Gelukkig sta ik ook niet op die foto's, waar was ik eigenlijk.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Jij zat al aan de vlaai, ouwe snoepert

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: Joker op 05 februari, 2013, 19:36:10
Mooi Frits
Je bent de laatste 20 jaar niets veranderd  :lol:


:schater:
Proud on the South