Cycle shop Heerlen verhuist!! Hot news

Gestart door DeWitte, 11 februari, 2013, 19:01:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

na decennia op de Kruisstraat in Heerlen gevestigd te zijn, gaat Cycle Shop Heerlen verhuizen naar de Klompstraat in Heerlen (t/o Arcuscollege, nabij Grand Hotel) Zolang ik weet is Cycle Shop aan de Kruisstraat gevestigd geweest, in 1e instantie gestart door Jantje Lemmens (dit jaar 70 jaar trouwens). De man met brede glimlach die bijna "alles wist". In de jaren 70-80 had nog niemand gehoord van Louis of Hein Gericke, hij had het wel of wist alles te vinden voor je. :worship-cool: Toentertijd zelfs met een "wereld beroemd" eigen Race Team.



Toch wel een icoon deze man en zijn zaak. Onderdelen voor al mijn brommers en brommerts, kleding en helmen gekocht. Altijd goed behandeld en hadden ze het niet op voorraad dan was het er binnen 2 dagen. Tegenwoordig geleid door zijn neef en eigenaar Leon Lemmens, samen met zijn broers en neef. Een familiezaak pur sang.

Ik wens Leon Lemmens, zijn broers en neven veel suc6 op de nieuwe locatie :cool:. Ingang verhuizing NNB
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

m@rtijn

Geweldige zaak inderdaad. Van dat soort zijn er steeds minder helaas...
off-line

@Nippon

#3
idd, top zaak :yes6rs: gelukkig blijft 't in het centrum  :worship-cool:
voor mij 600m meer lopen  :roll:

QuattroFrits

Misschien daar in één groot winkelpand ?
Nu word je daar door de voordeur direct tegen de toonbank opgedrukt en zie je weinig van de spullen, moet gewoon een mooie grote winkel worden dan hoeven we niet meer naar die anderen om eens rustig rond te kunnen kijken.  :cool:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

m@rtijn

maar op carnavalsdinsdag zijn ze gesloten...verdorie!! :cry:
off-line

@Nippon

Citaat van: QuattroFrits op 12 februari, 2013, 10:58:01
Misschien daar in één groot winkelpand ?
Nu word je daar door de voordeur direct tegen de toonbank opgedrukt en zie je weinig van de spullen, moet gewoon een mooie grote winkel worden dan hoeven we niet meer naar die anderen om eens rustig rond te kunnen kijken.  :cool:


nou, zo groot is dat pand ook niet  :roll:

ik neem aan het zijn de 2 panden naast de damesmodezaak
hier komt dus de fietsen en brommer spullen
maar blijft wel lekker knus  :mrgreen:

Desmo-devil

Ik was er vorige week nog voor onderdelen, zoals altijd correct en goedkoop, ik hoorde idd van de verhuizing naar de Klompstraat.  Groter pand waar ze veel meer mogelijkheden hebben om spullen uit te stallen is de opzet. Lijkt me een goed plan.

QuattroFrits

Citaat van: Desmo-devil op 13 februari, 2013, 11:29:13
Groter pand waar ze veel meer mogelijkheden hebben om spullen uit te stallen is de opzet. Lijkt me een goed plan.

:yes6rs:  :yes6rs:  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.