Macna NightEye-Dark: volgende stap zichtbaarheid motorrijders

Gestart door DeWitte, 27 februari, 2013, 15:38:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Met de introductie van de nieuwe reflectietechnologie NightEye zet het Nederlands motorkledingmerk Macna de volgende stap in zichtbaarheid voor motorrijders. Minuscule glasdeeltjes in de NightEye stof werken als kleine satellietschotels en reflecteren de lichtstraal terug naar de lichtbron. Ook al is een auto op grote afstand, NightEye licht direct op zodra de lichtstralen van een koplamp in aanraking komen met het materiaal. Geen trucs, geen elektriciteit.

NightEye-Dark is de nieuwste variant, waarbij NightEye is verwerkt in de gehele stof. Overdag is deze stof normaal grijs gekleurd, maar in het donker en tijdens slechte weeromstandigheden licht de stof in zijn geheel op. Zo kunt u dus overdag een modieuze grijze jas dragen, zonder eruit te zien als een wegwerker, en bent u vervolgens automatisch zeer goed zichtbaar in het donker.

Diverse modellen jassen en broeken zijn uitgevoerd met deze nieuwe technologie. Er is al een NightEye jas beschikbaar vanaf €269,95.


Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

thedutchrockstar

Kijk dit is nou super stoer minimalistisch maar effectief!
2 wheel madness

Busaberke

Dat is een enorme verbetering t.o.v. die afgrijselijk geel gekleurde kleding.  :cool:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca


QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

Niet te hard jubelen mannen. anders word het straks verplicht  :)
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Hier in Nederland is niets verplicht, je mag nog steeds in je zwembroek op de motor rijden.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

thedutchrockstar

Citaat van: QuattroFrits op 28 februari, 2013, 21:16:38
Hier in Nederland is niets verplicht, je mag nog steeds in je zwembroek op de motor rijden.  :mrgreen:
En ik heb het zien gebeuren! slippers, een zwembroek en een helm... op een R1
2 wheel madness

QuattroFrits

Citaat van: thedutchrockstar op 28 februari, 2013, 22:16:44
En ik heb het zien gebeuren! slippers, een zwembroek en een helm... op een R1

Het mag gewoon, alleen zou ik het iedereen afraden, degelijke kleding is altijd (hoop ik) beter.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

thedutchrockstar

Ik vind het net zo dom als zonder helm achterop de motor springen omdat het toch maar een klein eindje is en de kans op politie minimaal is...
2 wheel madness