Hoofdmenu

triumph daytona

Gestart door brit, 10 november, 2005, 11:14:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

die op het voorlaatste plaatje vind ik ook heeel mooi...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Blade02

Valt mee, ziet er niet slecht uit, maar ook niet spectaculair...Dan vind ik de nieuwe zx10 kawa toch de mooiste :?

WhomBom

t begint langzaam allemaal n beetje eenheidsworst te worden  :?

opeens heeft alles en iedereen seatpipe, hoewel dat alweer ouderwets is en de mini pot aan de zijkant opeens trend lijkt te worden.

Dan vind ik n fiets met n echt eigen gezicht toch n stuk leuker  :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "Blade02"Valt mee, ziet er niet slecht uit, maar ook niet spectaculair...Dan vind ik de nieuwe zx10 kawa toch de mooiste :?

He Blade02 welkom @ MFL, stel je  hier ff voor :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "WhomBom"t begint langzaam allemaal n beetje eenheidsworst te worden  :?

opeens heeft alles en iedereen seatpipe, hoewel dat alweer ouderwets is en de mini pot aan de zijkant opeens trend lijkt te worden.

Dan vind ik n fiets met n echt eigen gezicht toch n stuk leuker  :wink:

idd en dan moet je je bedenken dat ze op de ontwikkelings afdelingen een stel knappe bobo's hebben zitten die er vet voor betaald worden om (af) te kijken (bij anderen) waar de consument hun centen voor willen uitgeven :?

Wie zijn schuld is die eenheidsworst dan??
die handige ontwerpers, of die (echte) motorrijders die die dingen kopen om te rijden (lees posen) :?:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Karin

Ze lijken inderdaad allemaal veel op elkaar. Maar ik vind hem TOCH mooi :lol:

Busaberke

Mooi ding, maar jammer van die CBR uitlaat.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009