Hoe waardevast is je motor?

Gestart door HD4ever, 27 maart, 2013, 17:31:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

De DUITSE website http://www.schwackepro.de/pressemitteilung/gebrauchte-motorraeder-hoch-im-kurs: heeft aan de pers de top 25 bekendgemaakt van de meest waardevaste motoren.  :yes6rs: De uitkomst verbaast me niets, maar het valt me voor een Duitse publicist nog mee dat ze zo eerlijk zijn! :mrgreen:

Ja kan blijkbaar ook voor een Triumph of Ducati kiezen !!  :-X
"Neben Harley-Davidson und BMW zeigen sich in der Schwacke-Analyse zwei europäische Traditionsmarken als besonders wertbeständig: Modelle von Triumph und Ducati weisen ebenfalls überdurchschnittliche Restwerte aus."
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Joepie1958

en hoeveel kilometer zullen ze op de klok hebben om deze prijzen waar te maken?
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

HD4ever

Citaat van: Joepie1958 op 27 maart, 2013, 19:42:00
en hoeveel kilometer zullen ze op de klok hebben om deze prijzen waar te maken?

Uiteraard moet je ook de kilometers meenemen in je tabel, anders heeft zo'n lijst geen waarde. Ik kan geen Honda met 5 km op de teller in dezelfde lijst zetten als een Harley met 50.000 km.
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Desmo-devil

Wat ik hieruit haal is hetgeen ik al lang wist, ook een tweede hands Harley is nog steeds veel te duur voor hetgeen je krijgt  :mrgreen:
Daarbij kan het wel zo zijn dat de restwaarde van je Harley hoog is, dit geld alleen als je hem inruilt voor een nieuwe. Als je particulier wilt verkopen valt dat in de huidige markt vies tegen. Ik bedoel het kan wel veel waard zijn maar probeer het er maar eens voor te krijgen.
Dit zijn leuke statistieken, maar je hebt er geen reet aan.