Opheffingsuitverkoop Ron Heuts

Gestart door SuzukiLimburg, 17 mei, 2013, 20:59:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SuzukiLimburg

Ik krijg net een mail van Ron Heuts dat hij morgen, 18 mei, een opheffingsuitverkoop heeft!  :shock:
50% korting op de hele voorraad. Ik was er 2 weken geleden nog en toen was er niets aan de hand.
Morgen maar eens gaan kijken. Ik hoop niet dat hij met alles stopt want ik kom er al jaren met plezier.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

acid

Op z'n website staat dattie er mee gaat stopen... :? :(
...Wie later remt, is langer snel...

pascalsc33


DeWitte

Net nog daar een bus teflon ketting spray kunnen scoren, maar wat een grafstemming. Mja is wel begrijpelijk als je je droom ziet uiteen spatten.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

En ik heb nog een paar handschoenen gescoord. ( was de mijne in Frankrijk kwijt geraakt dus dat was even een meevaller )
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Joepie1958

Ik kreeg die mail ook gisterenavond, maar stopt alles? ook de webshop? en de frites-tent? Ben altijd met veel plezier bij Ron en Evelien gekomen, heb daar zelfs mijn eerste motor gekocht en ben altijd zeer goed door Ron geholpen qua onderhoud :worship-cool:  Jammer, jammer, ik denk dat ik volgende week toch even ga buurten als ik tijd heb :roll:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

SuzukiLimburg

Vandaag rond een uur of 11 daar geweest. Even kijken wat nu het verhaal was.
Maar hij stopt met alles, werkplaats, winkel en frieteboet. Het was al een tijdje niet meer rendabel en de economie trekt ook niet echt aan dus geen goede vooruitzichten.
Hij heeft de eer aan zichzelf gehouden en is er mee gestopt voordat er geen weg meer terug was.

Ik heb zelf nog een paar hele mooie handschoenen kunnen scoren voor minder als de helft van wat ze normaal kosten en wat ik normaal nooit er aan zou uitgeven.

Om 16.00u heeft hij de deuren voorgoed gesloten en alles wordt verkocht heb ik begrepen. Nu moet ik iemand anders vinden voor het onderhoud dat ik zelf niet kan.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

pascalsc33

Bij ons in Kerkrade heb je nu ook Parkstad motoren in de Heiveldstraat van wat ik hoor leveren ze goed werk.
Je kunt er alleen niet terecht voor banden.

QuattroFrits

Rosa in Eysden.
Goede monteur in dienst waarvan ik er één al jaren persoonlijk ken.
Gisterenmorgen, zaterdag, nog een nieuwe voorband laten monteren aldaar.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

'k heb je niet gezien Frits :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: Joepie1958 op 19 mei, 2013, 21:25:45
'k heb je niet gezien Frits :-X

Ik heb nog geclaxoneerd toen ik langs het schelpje reed, rond 10.30 uur, je fiets stond achterdoor geparkeerd tussen twee koffers.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Jammer kwam er nooit, dus ook niet met een Opheffingsuitverkoop  :roll:
straks blijven alleen nog maar de vakbroeders over (waar ik iets aan heb) zoals notten, Boxertoko,Knalpot,de Hobbyist enz
zaakjes waar nog een frees/draaibank staat waar 't nog ruikt naar olie en spriet
glaspaleizen kom ik niet, althans niet graag  :?
kleding koopje bij tante Louise of onkel Polo  :yes6rs:
de rest red 't niet  :?

Desmo-devil

Jammer , jammer , kwam er al vanaf het eerste uur.  Heb alleen maar goede ervaringen bij Ron.
Vooral op gebied van tuning en afstelling op de testbank zullen velen hem gaan missen.

Busaberke

Ben er zaterdag ook nog ff wezen kijken, maar ik heb er helaas niks van mijn gading kunnen vinden.
Toch triest als een hardwerkende ondernemer op deze manier de strijd moet opgeven.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009