HD weekend Meerssen 8/9 juni ´13 HDC BIG

Gestart door Ziespan, 04 juni, 2013, 13:23:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ziespan

 :shock: :shock:

S&S Fest 2013 van HDC B.I.G.

Op zaterdag 8 en zondag 9 juni organiseert Harley Davidson Club B.I.G. (afkorting voor Bunde-Itteren-Geulle) weer het S&S Fest. S&S staat voor "Speed and Sound", dus het evenement draait om motoren en muziek. Het S&S Fest wordt dit jaar voor de 5e keer georganiseerd en vindt plaats op de terreinen van het Clubgebouw aan de Burg. Kisselstraat75 inMeerssen (voormalig Amicitas voetbalveld).

Wat gaat er gebeuren:

Op zaterdagavond wordt er gestart met de 60,70 & 80's night met optredens van diverse live-bands. Als eerste band op het podium Lazy Sunday .Deze band speelt stevige muziek uit de Sixties tot en met vandaag. De setlist bestaat uit nummers van Rolling Stones, Joe Cocker, Santana, Walter Trout, Amy Winehouse ,Pink Floyd, The Doors, The Doobie Brothers, The Monkees, Steppenwolf, Eric Clapton, Gary Moore and many others.

Six-Pack is de tweede band op het podium.

De band is opgericht  in 2009 met als doel, als vrienden samen 1 keer per week lekkere rock muziek te maken. Zij hebben samen al eerder in diverse formaties van de Black Birds en Limit samen gemusiceerd. Allen spelen momenteel in verschillende andere bekende bands.De opzet is om 2 tot 3 maal per jaar een optreden te verzorgen op locaties die zij leuk vinden om te doen. Dus een optreden van deze band is zeldzaam maar zeer zeker de moeite waard.Het repertoire van 6-pack bestaat uit nummers van : ZZ top, Uriah Heep, Status Quo,  Deep Purple,  CCR, Rolling Stones,  AC/DC enz.

Beide bands staan garant voor een geweldige 60,70 & 80'S night.

Aanvang bands zaterdagavond 20.30 uur. Entree € 5,00.



Zondag 9 Juni S&S (Speed & Sound) Fest

Op zondag is er de gehele dag een afwisselend programma vanaf 11.00 uur 's morgens tot 20.00 's avonds; toegang op zondag is gratis.

Op deze dag kun je o.a. genieten van stuntshows met race en crossmotoren. Stuntspringen met motoren op een springschans met sprongen van wel30 meter..

Verder zijn er motoren, American customcars en oldtimers te bekijken. Originele motoren en auto's maar ook gepimpte en verbouwde modellen zullen geshowd worden. Tientallen oldtimer motoren van veteranenclub VMC zullen langskomen. En diverse standhouders zullen tijdens het S&S Fest hun handelswaar aan de man brengen. Van kleding tot onderdelen voor motoren en auto's zal er te koop worden aangeboden.

Anders dan de afgelopen 2 jaar ,zal er geen Pratsjvoetbal meer worden georganiseerd ,maar heeft HDC B.I.G. gekozen voor een iets meer passender evenement om in de Pratsjbak te laten gebeuren.

Dit jaar voor de eerste keer "De Pratsj-race"

Motoren,auto's,Quads en alles wat maar wielen heeft en motorisch wordt aangedreven mag meedoen om de snelste of spectaculairste sprint neer te zetten in de BIG Pratsjbak!!

Aanmelden kan via de site www.hdcbig.nl .

Voor de jeugd zijn er springkussens, buikschuifbaan en de mogelijkheid om zelf op een Quaid of crossmotor te rijden.

Op het festival terrein zijn food en drankstands aanwezig met uitzicht op het podium. Vanuit het horeca gedeelte is er voldoende overzicht op de kidsfun, zodat ouders onder het genot van een drankje toch overzicht houden op hun kinderen.
The South will rise!

HD Sportster 1200S 1996 met Sputnick zijspan.
Aangepaste vork, 4 schijfremmen rondom!

                   Live to RIDE to live.   
             Hatsekidee wie rijdt er mee?

Desmo-devil

Al vele malen geweest. Altijd een leuke dag. Ik ga ook zondag

HD4ever

Citaat van: Desmo-devil op 04 juni, 2013, 13:40:22
Al vele malen geweest. Altijd een leuke dag. Ik ga ook zondag

Zaterdagavond is de party! Ik ben erbij !  :worship-cool:

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Ziespan

 :roll:

Ik / wij zullen er zeer zeker ook gaan kijken, op zondag en misschien ook op zaterdag.

Dus misschien ... tot ziens daar.

:yes6rs:
ps. alle motoren zijn welkom.
The South will rise!

HD Sportster 1200S 1996 met Sputnick zijspan.
Aangepaste vork, 4 schijfremmen rondom!

                   Live to RIDE to live.   
             Hatsekidee wie rijdt er mee?

Joker

Ik ga ook Zondag even kijken.
weet alleen nog niet hoe laat.  :dunno:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

HD4ever

Het was er weer beregezellig gisteravond. Goeie classic rockbands, lekkere pintjes, schoan volk, en een frietkot voor de hongerlijders. Enkele sfeer plaatjes van gisteren.  ;)





















grtz HD4ever  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

thedutchrockstar

Toen wij er waren werd er gruwel muziek afgespeeld (we meenden 1 direction te horen...)
Maar die twee kerels op hun motorcross fietsjes waren erg goed, en diegene met de DRZ was ook nog eens prettig gestoord :mrgreen:
2 wheel madness

De Sjeng

#7
Citaat van: HD4ever op 09 juni, 2013, 20:17:30



grtz HD4ever  ;)

Whaaaaa   :schater: mijn transalp(blauw) en ik op foto!! (zwart tshirt)
God Forgives, I Don't

Ziespan

 :mrgreen:

Was er zondagmiddag ook een paar uurtjes, met de Sportster met zijspan.
Heb die crossertjes ook gezien. Gaaf !!

Ben alleen aangesproken door een paar HD rijders die ik al kende. Wel had mijn combinatie toch wat bekijks.
Dus niemand gesproken, zover mij bekend, die ook op dit forum zit / schrijft.

:yawn: :yawn: :yawn:


The South will rise!

HD Sportster 1200S 1996 met Sputnick zijspan.
Aangepaste vork, 4 schijfremmen rondom!

                   Live to RIDE to live.   
             Hatsekidee wie rijdt er mee?

De Sjeng

#9
Citaat van: Ziespan op 10 juni, 2013, 13:01:39
:mrgreen:


Dus niemand gesproken, zover mij bekend, die ook op dit forum zit / schrijft.

:yawn: :yawn: :yawn:

Aantal uur geweest. Geen hd zijspan gezien :dunno:
God Forgives, I Don't

Joker

Geweldig he. die twee "malloten" :worship-cool: in die audi
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

thedutchrockstar

Ik wel de zijspan, maar geen 1.55m eigenaar :mrgreen:
2 wheel madness

Ziespan

 :twisted:


Ja, ik was er wel, die crossers heb ik ook gezien. Maar ik doe wel vaker een dutje in het zijspan, kruip dan in het zijspan en trek het zeiltje over me heen en knoop de twee knoopjes van binnen dicht. Kan zijn dat ik dus net een tukje doen was. Volgende keer gewoon even kloppen en dan doe ik je open, kruip je er lekker bij  :lol: :D

:yawn: :mrgreen:
The South will rise!

HD Sportster 1200S 1996 met Sputnick zijspan.
Aangepaste vork, 4 schijfremmen rondom!

                   Live to RIDE to live.   
             Hatsekidee wie rijdt er mee?

HD4ever

Citaat van: Ziespan op 10 juni, 2013, 16:14:07
dan doe ik je open, kruip je er lekker bij  :lol: :D

Nou, als dat geen aanbod is......  :schater:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Desmo-devil

Ik was er ook zondag, vele bekenden gezien waaronder"' De Sjeng" met family. Heb ook geen ziespan gezien !