Zondag ochtend mooi weer ritje eifel

Gestart door Mounty, 10 november, 2005, 20:51:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

Wie weet er een leuke route om as zondag te rijden. Liefst eifel/ardennen (zonder landweggetjes)
Iemand zin om mee te gaan ?? bij goed weer dan (geen regen)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Karin

Helaas Ron, dit weekend heb ik geen tijd voor een ritje. Veel plezier morgen als je gaat.

DeWitte

morgen k*t weer buiten en een donderbui in me harses waarschijnlijk :?

veel plezier en hou ut rubber van onderen :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

De wegen zijn nog nat, maar het regent niet..ga zometeen duitsland een beetje verkennen..
en ja hoor...ik zal voorzichtig zijn.. :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

LTpaul

Was weer waardeloos vandaag, moest verdorrie mijn zonnebril nog opzetten :lol:
En als je dan weer thuis op het forum kijkt, weet ik gelijk waarom het zo stil was op de weg :shock:

DeWitte

Citaat van: "LTpaul"En als je dan weer thuis op het forum kijkt, weet ik gelijk waarom het zo stil was op de weg :shock:

bla,bla  :violent:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Met alleen wat "miezel"regen heb ik toch een stukkie kunnen toeren vandaag...het was wel frisjes.
Het begon eigenlijk allemaal niet zo lekker. In de oprit motor uitgestald en gestart, wil de garage gaan dicht maken en zie ik dat me motor vooruit gaat de oprit af...olievlekje op oprit..
Wil m nog tegenhouden maar ja.....kaboem..lag die dus op zn kant. Meteen maar rechtop gezet (best wel zwaar) en kijken naar de schade.knipperlichtje kapot en bekraste kuip.  Dan in duitsland wilde een automobilist toch nog ff voor oranje stoppen en ging vol in de ankers....ik ook..met gevolg dat voorrem blokkeerde, wat ik overigen wel goed opgevangen heb..kwam gelukkig naast de auto stil. Aan een stoplicht riep een duitse koekblik dat me nummerplaat los was..kwam ook door de val. met een ringetje van een blikje provosories gerepareerd en me weg voortgezet.
Voor de rest lekker getourt door duitsland door verschillende dorpen en zo richting belgie Spa. vandaaruit weer via Moresnet etc richting nederland gereden en bij vaals de grens over naar huis..
200 Km 9.15 vertrokken en 12.00 weer thuis..

Geen regen gehad en later op de morgen wel wat losse motorrijders tegengekomen. Bij Baraqe Michel een groepje.

Voor de rest geen bijzonderheden..heb wel eens oordoppen gebruikt en idd was ik een stuk fitter na de rit..

gegroet...Ron
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

TTigertje

Gelukkig voor jou dat die :angel:  z'n best heeft gedaan.......Kan ook wel eens veel meer tegenvallen :|
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Karin

Soms heb je van die dagen dan zit alles tegen.... Maar zo te lezen heb je ondanks alles toch nog genoten.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009