Hoofdmenu

Webwinkels

Gestart door Joker, 07 juni, 2013, 07:52:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joker

Mss is het handig als we onze goede en slechte ervaringen met webwinkels met elkaar delen.

Mijn laatste ervaring was een minder goede
Ik had een waterdichte rugzak besteld bij OverBoard Nijverheidslaan 16 B Weesp shop@overboardyachtsolutions.nl    Na het geld te gebben overgemaakt kreeg ik daar al snel een bevestiging van. Maar vervolgens bleef het stil. Na een week maar eens een mailtje gestuurd met de vraag waar mijn bestelling bleef. Hierop kreeg ik geen reactie. nog 2 mailtjes gestuurd. wederom geen reactie
Toen maar eens gaan bellen. ( op de site stond een 06 nummer ) er werd niet opgenomen. voicemail ingesproken en mijn nummer achtergelaten. Geen reactie ! Na wat googelen kwam ik er achter dat in het pand ook nog andere bedrijven actief waren. en de naam van de eigenaar van overboard achterhaald
via via  kreeg ik hem toen te spreken. Natuurlijk had hij een lul verhaal klaar dat hij slecht bereikbaar was
en zij voicemail niet werkte bla bla bla. met hem afgesproken dat ik de tas nu binnen 3 dagen in huis wilde hebben en als dat niet zo was ik de zaak persoonlijk zou komen bezoeken.
Dat hielp. 2 dagen later werd de tas ruim 3 weken na de bestelling geleverd.
Dus beste mensen. shop@overboardyachtsolutions.nl is wat mij betreft een kl#te bedrijf !

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Ik zou ook schrikken van zo'n dreigementen en dan heeft die gast jouw postuur nog niet gezien en weet hij jouw gevaarlijke beroep nog niet.   :mrgreen:

Ik heb tot nu toe gelukkig nog nooit problemen ondervonden.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

thedutchrockstar

Marktplaats... vol met verschrikkelijke figuren :mrgreen:

Verder eigenlijk weinig slechte ervaring en ik koop héél veel online.
2 wheel madness

HD4ever

Gewoon even met de 'boys' voorbij gaan.  :schater:

Ik koop in principe nooit bij een bedrijf met alleen een 06 nummer. Serieuze bedrijven hebben geen hotmail adres of 06 nummer, maar gewoon alle NAW gegevens en KvK info op hun website staan. Even vooraf voor de bestelling Googelen en je vindt een heleboel ervaringen van de betreffende winkel.  :yes6rs:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Joker

De Site zag er heel serieus uit. met kvkh nummer adres en de hele poespas. maar ze hebben gewoon hun zaakjes niet op orde  :guns:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

@Nippon

wat heb je daar besteld,als ik vragen mag

waterdichte tassen ?

Joker

Citaat van: @Sambal op 09 juni, 2013, 07:38:44
wat heb je daar besteld,als ik vragen mag

waterdichte tassen ?

Inderdaad . een waterdichte rugzak. zo'n type dat je dicht rolt.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

@Nippon


Joker

Citaat van: @Sambal op 09 juni, 2013, 08:23:42
dus je hebt hier besteld  www.overboardshop.nl
Klopt helemaal en het heeft 3 weken geduurd voordat ik hem in huis had.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

@Nippon

vreemd, heb daar ook 'n keer iets besteld :roll:  had 'm sneller binnen dan dat ik sokken wissel (iedere dag) :mrgreen:







Joker

Citaat van: @Sambal op 09 juni, 2013, 08:52:32
vreemd, heb daar ook 'n keer iets besteld :roll:  had 'm sneller binnen dan dat ik sokken wissel (iedere dag) :mrgreen:
Ik heb ook nog steeds niet de indruk dat het oplichters zijn of zo. maar dat ze de zaakjes ( zeker in mijn geval ) niet op orde hadden.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.