elke donderdagavond classic cars trucks motoren kijken Brunnsum

Gestart door Ziespan, 10 juni, 2013, 16:28:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ziespan

 :lol:

Iedere donderdag-avond is in het Schutterspark in Brunssum, Heidestraat 20, 6443 VZ Brunssum (volg borden) een cruise-in van klassieke auto´s, trucks en motorfietsen (motorfietsen van voor 1996).
(Vorige jaren was dat op de parkeerplaats bij Hornbach Kerkrade, dus dit is de nieuwe locatie.)

In het seizoen van 2013 van 2 mei tm 26 sept, van 18.00 tot 22.30 op iedere donderdag-avond.

Zie ook: www.cruise-in.nl
The South will rise!

HD Sportster 1200S 1996 met Sputnick zijspan.
Aangepaste vork, 4 schijfremmen rondom!

                   Live to RIDE to live.   
             Hatsekidee wie rijdt er mee?

DeWitte

Ziespan, drink je veel suiker in je koffie? Je maakt 4x hetzelfde topic aan (cruise-in) ik heb er 3 verwijderd om het overzichtelijk te houden.
Zonder je enthousiasme te willen temperen, probeer met het posten aub zorgvuldiger om te gaan, heb ik minder werk, maar vooral houden we de winkel beetje opgeruimd.

Dank u.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Ziespan

#2
 :shock:

Ik ben diabeet en neem geen suiker.  Ik kan wel eens "hyper" zijn als mijn suikers te hoog zijn.

Echter voor het plaatsen van de cruise-in meerdere malen op kalender en evenemeten had ik een m.i. gegronde reden voor.
Ik redeneer vanuit de kalender. Daar kijkt men of er vandaag / komend weekend of zo iets te doen is.
Daarom had ik op iedere donderdag (voorlopig 4) de cruise-in vermeld.
En via de link in evenementen een korte beschrijving, die dan inderdaad 4 x hetzelfde is. Had graag gehad dat ik verschillende data van de kalender naar een (1) omschrijving kon linken, maar of dat kan weet ik niet.

Nu jij ze dus hebt verwijderd van de kalender weet men niet, als men in juli aug september op de kalender kijkt, dat er donderdags wat te doen is. Dan zou je dan moeten lezen / zoeken in de evenementen. En straks hangt dat ergens onderaan.

Denk dus dat het plaatsen op de kalender wel zinvol is, en dan GRAAG een link naar een (1) informatief stukje in de evenementen.

The South will rise!

HD Sportster 1200S 1996 met Sputnick zijspan.
Aangepaste vork, 4 schijfremmen rondom!

                   Live to RIDE to live.   
             Hatsekidee wie rijdt er mee?

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away