Nieuwe 2013 Yamaha XV1900A Casual Full Dress (CFD) 'Bagger"

Gestart door DeWitte, 10 juni, 2013, 18:39:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Houdt u van een Power Cruiser met een klassieke "Bagger" styling, volgestopt met moderne technologie, stijlelementen én een verpletterend motorkoppel? Dan is de nieuwe 2013 Yamaha XV1900A CFD (Casual Full Dress) uw keuze. Deze indrukwekkende Power Cruiser biedt naast de opvallende neoklassieke vormgeving, ook volop motorkoppel, verrassend veel wendbaarheid en een comfortabele zitpositie.

Maar de XV1900A CFD biedt u nog veel meer. De nieuwe kuip heeft niet alleen een tijdloos design, maar biedt u als rijder tevens een doeltreffende bescherming. Dit in combinatie met de ruime - in de kleur Midnight Black gespoten - harde zijkoffers geeft de XV1900A CFD een indrukwekkende 'Bagger Style' look.

Verpletterend motorkoppel
Volgens de Art of Engineering-filosofie van Yamaha horen visuele pracht en topprestaties hand in hand te gaan. Het 1.854cc viertakt, V-twin, luchtgekoelde OHV-motorblok is ontwikkeld voor een in deze klasse ongekende hoeveelheid motorkoppel en vermogen. Een onvergetelijke ervaring, aangeduid als 'Power Cruising'.

Aluminium chassis
De XV1900A CFD en de XV1900A Midnight Star zijn de enige cruisers in hun klasse waarbij van een aluminium chassis gebruik is gemaakt. Hierdoor hebben deze imposante cruisers verbluffend soepele rijeigenschappen en sturen deze onverwacht lichtvoetig.

De XV1900A CFD, standaard voorzien van een uniek gekoppeld UBS-remsysteem (Unified Brake System), is leverbaar voor de prijs van € 20.999,-.

Bent u al in het bezit van een XV1900A Midnight Star en wilt u uw Yamaha de indrukwekkende 'Bagger Style' look geven? Dan is het Casual Full Dress pakket ook als accessoire set bij de Yamaha-dealer te verkrijgen. De adviesverkoopprijs van het complete pakket is € 3.075,- (prijs incl. BTW, excl. montage).

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Gewoon een XV Midnight star waar een kuipje en koffers aan is gehangen. Weinig nieuws dus.  :-X
En als je toch + €20,000 wil uitgeven koop je toch zeker direct 'the real thing', namelijk de HD FLHTI, waar deze duidelijk van afgekeken is. Zelfs de 'batwing fairing' ( kuip ) is 100% gejat van Harley Davidson. Dit is dus een namaak Harley met het geluid van een stofzuiger !  :schater:
Yamaha is toch wel de meest fanatieke Japanse fabrikant, als het gaat om jarenlang consequent luchtgekoelde namaak Harley's te bouwen.  :mrgreen:

Yamaha XV 1900 A Midnight Star CFD


"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

Denk wel (weet ik zeker) dat ie 200% betrouwbaarder is dan een HD. :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Citaat van: DeWitte op 11 juni, 2013, 00:00:41
Denk wel (weet ik zeker) dat ie 200% betrouwbaarder is dan een HD. :yes6rs:

Daar twijfel ik geen seconde aan, en het is best een mooie tourer. Dat Yamaha V-Twin blok, dat ook, iets opgepept, is gebruikt in de Yamaha MT-01, de Raider en de Warrior, is bijna onverwoestbaar en door echte ingenieurs in elkaar gezet, en niet door Hillbilly rednecks  :-X..... ,maar het is niet voor niets dat je in het filmpje geen motor geluid hoort.....het klinkt waarschijnlijk toch als een stofzuiger.  :mrgreen:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Citaat van: HD4ever op 11 juni, 2013, 20:29:04
maar het is niet voor niets dat je in het filmpje geen motor geluid hoort

De muziek is gewoonweg te hard.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Desmo-devil

Tjsa het is een nieuwe trend, maar ik vind het bagger :mrgreen:

QuattroFrits

Ik ben nog altijd blij dat smaken verschillen.  :cool:
Mij zou deze misschien best wel bevallen.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.