Hoofdmenu

Honda F6B

Gestart door HD4ever, 22 juni, 2013, 18:12:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

Vanmiddag dan eindelijk eens live naar de Nieuwe Goldwing gaan kijken !  :-X  Wat een schitterend mooie bike met maar liefst 118 PK's en 167 Nm koppel. Technisch zit het wel goed in elkaar !! In elk geval beter dan bij HD  :schater:
Deze mag toch echt wel in mijn garage! Mischien toch eens binnenkort een proefritje aanvragen !  :-X
Hier enkele pics:

















grtz HD4ever
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Motzippaldy

Ben jij vrouwelijke collega van Joepi  :mrgreen:
Proud on the South  

QuattroFrits

Citaat van: Motzippaldy op 22 juni, 2013, 20:24:05
Ben jij vrouwelijke collega van Joepi  :mrgreen:

Ik had precies die zelfde gedachte, het is toch echt wel een modernere versie van de Pacific-Coast.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Laatzemaarlullen, geweldige brommert.  :worship-cool: Wel in matzwart bestellen :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

En niet vergeten om er ook meteen een trekhaak op te laten zetten  :oops:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

@Nippon

zet ook de kilo's erbij, de prijs en wat 't verbruikt  :roll:
't schijnt 1:10 te zuipen  ???  zo snel kun je helemaal niet tanken  :lol: dus na pakweg 250km heb je geen spriet zelfs geen reserve   :yes6rs:
ik hoop dat 't beter rijdt als 't eruit ziet  :mrgreen:

HD4ever

Tja, een beetje teleurstellend was het inderdaad wel dat hij daar in het rood stond.  :(
De zwarte versie ziet er online in elk geval gelikt uit. Verbruik blijkt inderdaad volgens de verkoper wat aan de hoge kant, dus da's wat minder. Gewicht is nagenoeg gelijk aan mijn HD, dus dat maakt niet uit. Wat me direct opviel is dat je die grote bike met 1 vinger rechtop zet. Het zwaartepunt ligt aanzienlijk lager dan welke tourbike dan ook. Jammer dat ook de cruise-control optioneel is.
Ik heb gesproken met 2 mensen die ermee gereden hebben ,en die zeggen dat hij de straatstenen uit de grond trekt, en het ondanks zijn gewicht niet veel onderdoet voor een sportbike, maar ermee cruisen is ook geen probleem. Het trekt op als een trein vanuit iedere versnelling.
Het lage ruitje is ook wat minder op hoge snelheid, maar een grotere ruit is hiervoor ook te krijgen.
Wat de elektronica betreft vindt ik tourbikes soms dom gebouwd. Er zit dan links in de kuip een mooi opbergvak, maar een paar handige aansluitingen zijn er niet aanwezig.  De AUX ingang voor de MP3 speler over de audio installatie was bij deze motor wel aanwezig, maar een BMW stekker voor je acculader, een 5 volt (USB) lader voor je telefoon, of een 12 volt aansluiting voor een GPS ontbreken dan weer.  :?
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Ziespan

 :mrgreen:

Kostie?

Effe ter vergelijk met andere merken ....

:roll:
The South will rise!

HD Sportster 1200S 1996 met Sputnick zijspan.
Aangepaste vork, 4 schijfremmen rondom!

                   Live to RIDE to live.   
             Hatsekidee wie rijdt er mee?

HD4ever

Citaat van: Ziespan op 23 juni, 2013, 11:13:29
:mrgreen:

Kostie?

Effe ter vergelijk met andere merken ....

:roll:

Hetzelfde als een veel slechtere trilplaat.  :-X
Effe serieus.... Een kleine €27.000 moet je er wel voor neertellen. In vergelijking met een HD E-glide is dat ongeveer dezelfde prijs. Ook in vergelijking met een 'Victory Cross Roads' is de prijs niets eens zo verkeerd.
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

Citaat van: @Sambal op 23 juni, 2013, 08:26:02
't schijnt 1:10 te zuipen  ???  zo snel kun je helemaal niet tanken  :lol: dus na pakweg 250km heb je geen spriet zelfs geen reserve   :yes6rs:

ff ter vergelijking, mijn SMR op volle stoombootsterkte gebruikt ook 1 op 10/11 en met een tankinhoud van net 15 liter ook vaak tanken dus. Maar de km's die je dan aflegt is de funfactor 10x hoger. Lijkt me met deze Hondi toerbrommert ook. Stoere bak (in ut zwart) en wie rijdt er al 250 km zonder te stoppen? Dat zijn er maar heel weinig. Wel veel pegels voor deze Bagger.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Is die prijs inclusief koffie-machine en magnetron, of komt dat er nog bovenop :-X
En kun je als alternatief ook voor een hete-luchtoven kiezen? dan kun je tenminste een pizza warmen :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: Joepie1958 op 27 juni, 2013, 20:22:28
Is die prijs inclusief koffie-machine en magnetron, of komt dat er nog bovenop :-X
En kun je als alternatief ook voor een hete-luchtoven kiezen? dan kun je tenminste een pizza warmen :worship-cool:

Jij krijgt een koffie-machine en een combimagnetron/heteluchtoven er bij cadeau.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Busaberke

't lijkt wel een bankstel op wielen, hoe luxueus het ook mag zijn, voor mij heeft dit niks meer te maken met welke vorm van motorrijden dan ook.
Ik zou in zo'n geval een FJR 1300 kopen en van het prijsverschil nog een 'iets leuks" voor erbij aanschaffen.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009