Avond 4 daagse Wylre 2-5 juli 2013

Gestart door DeWitte, 29 juni, 2013, 12:48:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

wederom avond 4 daagse in Wylre start elke avond tussen 18:30-19:30 Cafe a Gen Baan Wylre, Paralelweg.
inschrijfgeld voor 4 dagen € 10,- , per dag € 3,-

meer info http://www.krommepoekel.nl/pages/avond4daagse.html
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

wie gaat er nog meer? ikke wou dinsdag rond 18:30uur al starten, nog meer liefhebbers?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

zoals elk jaar probeer ik elk jaar, alle dagen...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

crazy j

Ben ook van de partij. weet alleen niet bij welke groep ik me aansluit zie ik op de dag zelf wel.
living the life the way it comes

Mounty

Dat doe ik ook...ligt er ook aan wie nog meegaat...en hoe die rijden  :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Ziespan

 :shock:

ik wil graag een of misschien ook meerdere avonden rijden, deze vier-daagse is nieuw voor mij, en wel zo kort bij huis!
Echter:
- Ben deze week geopereerd (hoofd), weet niet of ik al kan rijden.
- heb geen Dom-dom of zo
- rij nogal rustig met mijn zijspan dus weet niet of ik een "voorrijder" vind die ook zo rustig rijdt.  :yawn:

Kan ik de helm alweer verdragen op mijn hoofd dan kom ik in ieder geval in het cafee / vertrekpunt kijken!  :roll:

:worship-cool:

The South will rise!

HD Sportster 1200S 1996 met Sputnick zijspan.
Aangepaste vork, 4 schijfremmen rondom!

                   Live to RIDE to live.   
             Hatsekidee wie rijdt er mee?

Joker

Dinsdag gaat me niet lukken  :(  Maar woensdag ga ik mss wel  :)
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Desmo-devil

Dinsdag avond ben ik van de partij, 19.00 uur in Wylre, met De Witte, Ryen, Mounty en  ????

De Sjeng

Het zal wel aan mij liggen, maar ik vond er geen reet aan!  :no:

Het blijft toch verbazend! Als je op het terras op ut belsj zit, de mensen met je spreken alsof ze je al jaren kennen.  :dunno:
God Forgives, I Don't

thedutchrockstar

oh HAHAHA ik dacht dat je bevriend was met die kerel xD
Overigens reden wij niet spectaculair snel maar geen groepje waaghalzen zien langsrijden... waar waren jullie?
2 wheel madness

Bianca

Idem, wat een route.. Waaghalzen op een route als deze? Dan moet je toch onderstebovenachterstevorenenbinnenstebuiten gaan rijden..  :yawn:

Gelukkig was er wel goed gezelschap!  :yes6rs:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away


@Nippon

maar,maar wat 'n knapperts  :lol: