Gestolen!!! KTM exc 520 Supermotard

Gestart door Thumper, 09 juli, 2013, 06:35:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Thumper

In de nacht van vrijdag 5-7-2013 is mijn KTM exc 520 gestolen in de omgeving Malpertuis.
Kenteken 33-MD-BB en framenummer VBKRCA40X2M529948.
De motor is makkelijk herkenbaar aan de koplampen/bestickering van de velgen e.d..

Mocht iemand hem zien dan graag even bellen met de politie.

Voor de gouden tip verzinnen we wel een beloning!

QuattroFrits

Hallo, dit is geen prettige ervaring en ik hoop dat je ondanks alles goed verzekerd bent.

Maar toch................. even voorstellen op ons gezellige forum en op de goeie plek zou ook netjes zijn.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

R-yen

#2
Thumper heeft zo z'n redenen om zich niet verder voor te stellen, maar hij is eentje van het eerste uur van MFL  :thumbsup:.

Z'n motor wordt bijna dagelijks gespot/gehoord (herrie uitlaat) in West-Maastricht, maar het is nog niet gelukt om de huidige berijder aan te houden. Daarom rees het idee om komende vrijdag met een aantal motorrijders de buurten te verkennen.

Het plan is om rond 19:00 te verzamelen bij friture Daalhof, Herculeshof 43 in Maastricht, hongerigen kunnen dan (vantevoren?) daar een frietje scoren (kebab/chinees is daar ook nog voorhanden begreep ik :mrgreen:) en vervolgens kunnen we dan op pad gaan om hopelijk die donderende eencilinder te vinden.

Wie gaat mee?
R-yen,
DeWitte,
Bianca,
?,

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Wat referentiemateriaal, hij maakt dus waarschijnlijk nog meer herrie dan deze
KTM 525 EXC SM

Bianca

Citaat van: R-yen op 15 juli, 2013, 21:03:49
Thumper heeft zo z'n redenen om zich niet verder voor te stellen, maar hij is eentje van het eerste uur van MFL  :thumbsup:.

Z'n motor wordt bijna dagelijks gespot/gehoord (herrie uitlaat) in West-Maastricht, maar het is nog niet gelukt om de huidige berijder aan te houden. Daarom rees het idee om komende vrijdag met een aantal motorrijders de buurten te verkennen.

Het plan is om rond 18:30 te verzamelen bij friture Daalhof, Herculeshof 43 in Maastricht, hongerigen kunnen dan (vantevoren?) daar een frietje scoren (kebab/chinees is daar ook nog voorhanden begreep ik :mrgreen:) en vervolgens kunnen we dan op pad gaan om hopelijk die donderende eencilinder te vinden.


Wie gaat mee?
R-yen,
DeWitte,
?,

Ik

@Nippon


Bianca

#7
Als die eens iets zouden doen

Desmo-devil

#8
Shit, kan helaas niet vrijdag anders was ik zeker mee gegaan, zo'n lul wil ik al lang eens in mijn handen krijgen.

crazy j

living the life the way it comes

R-yen


Joker

Ik denk dat op deze manier zoeken ook weinig zinvol is.
Het beste lijkt mij om zoveel mogelijk ruchtbaarheid aan de zaak te geven
om zodoende te hopen op de anonieme tip.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.