Hoofdmenu

Torx

Gestart door Joker, 26 juli, 2013, 16:18:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joker

Wie weet waar ik een fatsoenlijk set Torx sleutels kan "krijgen"  ?
De kleine maten vind je wel in de DHZ zaken in de vorm van Bitjes maar dat zijn altijd alleen maar kleine maten.  grotere maten zoals je die wel bij imbus setjes ziet ben ik echter nog niet tegen gekomen. 
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

R-yen

Ik had een aantal jaren geleden bij een of andere ijzerhandel in midden NL een set grote torx- en inbus sleutels met lange steel gekocht voor op de luchtsleutel, ideaal voor het loshalen van veerpoten e.d. :yes6rs:.

Mag je ook komen lenen hoor, weet niet meer hoeveel het kostte, maar was geen goedkoop spul. Welke maten heb je nodig?

QuattroFrits

In Hoensbroek, in het winkelcentrum (promenade, tussen markt en postkantoor) ligt een ijzerwarenzaak, die heeft ook grote maten.
Dat weet ik uit eigen ervaring.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

Citaat van: R-yen op 26 juli, 2013, 16:28:14
Ik had een aantal jaren geleden bij een of andere ijzerhandel in midden NL een set grote torx- en inbus sleutels met lange steel gekocht voor op de luchtsleutel, ideaal voor het loshalen van veerpoten e.d. :yes6rs:.

Mag je ook komen lenen hoor, weet niet meer hoeveel het kostte, maar was geen goedkoop spul. Welke maten heb je nodig?

Hey Kerel
Bedankt voor het aanbod  :worship-cool:  maar ik heb liever een set voor me zelf.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Joker

Citaat van: QuattroFrits op 26 juli, 2013, 17:36:20
In Hoensbroek, in het winkelcentrum (promenade, tussen markt en postkantoor) ligt een ijzerwarenzaak, die heeft ook grote maten.
Dat weet ik uit eigen ervaring.

Ok Frits, Bedankt.  :thumbsup:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

crazy j

lijkt me toch eigenlijk niet zo een probleem om een winkel te vinden die dit verkopen tegenwoordig.
zou zelf zeggen de betere bouwmarkt/gereedschapshandel zou dit toch ook moeten verkopen.

denk dat van dooren of heet de zaak ook alweer in heerlen op de weg richting ikea. dit ook wel zal verkopen.
living the life the way it comes

QuattroFrits

Citaat van: crazy j op 27 juli, 2013, 12:08:06
denk dat van dooren of heet de zaak ook alweer in heerlen op de weg richting ikea. dit ook wel zal verkopen.

Als ik naar Ikea rij kom ik die zaak niet tegen.  :mrgreen:
Ligt er aan van welke kant je komt.  :yes6rs:

Maar ik weet waar je bedoelt en die zullen het zeker wel hebben.
Als het goed is hebben alle gerenomeerde gereedschapswinkels zulke sets.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: Joker op 27 juli, 2013, 10:08:37
Citaat van: R-yen op 26 juli, 2013, 16:28:14
Ik had een aantal jaren geleden bij een of andere ijzerhandel in midden NL een set grote torx- en inbus sleutels met lange steel gekocht voor op de luchtsleutel, ideaal voor het loshalen van veerpoten e.d. :yes6rs:.

Mag je ook komen lenen hoor, weet niet meer hoeveel het kostte, maar was geen goedkoop spul. Welke maten heb je nodig?

Hey Kerel
Bedankt voor het aanbod  :worship-cool:  maar ik heb liever een set voor me zelf.

ach ja .... gereedschap tis net als een vrouw (die leen je ook niet uit)
je weet maar nooit hoe 't terug krijgt of erger je moet erom vragen  :schater:

QuattroFrits

Citaat van: @Sambal op 28 juli, 2013, 14:20:49
je weet maar nooit hoe 't terug krijgt of erger je moet erom vragen  :schater:

Klinkt me zeer bekend in de oren.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

ik heb een leuk setje gevonden op marktplaats
als het goed is ga ik morgen kijken.  en ik zag dat Louis.de   ook een setje had
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: Joker op 29 juli, 2013, 09:24:48
ik heb een leuk setje gevonden op marktplaats
als het goed is ga ik morgen kijken.  en ik zag dat Louis.de   ook een setje had

Ik vind het goed, veel succes.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

BMWhub

Bij een GOEDE automaterialenzaak zul je vermoedelijk ook kunnen slagen.
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Joker

Ik heb vandaag een leuk setje bij POLO in Aken gehaald
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

@Nippon

Citaat van: Joker op 30 juli, 2013, 20:17:18
Ik heb vandaag een leuk setje bij POLO in Aken gehaald

ziet er goed uit :yes6rs:

mag ik 't 'n keer lenen  :mrgreen:

QuattroFrits

Citaat van: @Sambal op 31 juli, 2013, 07:12:59
Citaat van: Joker op 30 juli, 2013, 20:17:18
Ik heb vandaag een leuk setje bij POLO in Aken gehaald

ziet er goed uit :yes6rs:

Ziet er inderdaad goed uit, alleen mis ik een ratel of iets dergelijks op de foto.  :roll:

Maar die heb je zeker zelf al thuis liggen.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.