Tonnie flink in de kreukels

Gestart door Road Racing Tonnie, 07 augustus, 2013, 10:12:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Road Racing Tonnie

Het is Maandagvond 22 Juli 2013 ca 23uur, met de Busa op de terugweg naar huis, rijdend op een 80km p/u weg, toen er in een flits een groot gevaarte vanaf een bosschage een aanval op mij deed, het bleek een hert of een ree te zijn, wat voor mij een kansloze missie was of me te verdedigen, raakte buiten bewustzijn, maar gelukkig niet veel later, zoals uit verklaringen bleek, vondt men de Busa  zonder driver, die door het ongeluk in een diepe sloot was belandt, nadat de hulpdiensten waren ingeschakelt, heeft men uiteraardt als eerst mij uit de sloot gehaalt en gestabiliseert, en met spoed naar het ziekenhuis in Winterswijk overgebracht, waar men tot half vijf s,morgens is bezig geweest, met allerhande onderzoeken enz enz, edoch was men niet gerust op een goede afloop, en in de loop v/d de dag, ben ik overgeplaatst, in een speciale "vrachtwagen"ambulance naar Nijmegen, (Radbout) van dit alles heb ik niets mee gekregen, was buiten bewustzijn, in Nijmegen direct op de intensiefcare geplaatst, en daardoor permanent onder bewaking, en verder gegaan met de onderzoeken,
conclusie:
10 gebroken ribben, waarvan sommigen dubbel
Sleutelbeenfractuur
Lever gescheurt
Longen nogal beschadigt
en zo links en rechts nogal niet zulke ernstige huidletsels.
al met al veel pijn geleden, en nog, afgelopen Vrijdag mocht ik onder strenge voorwaarden naar huis, gezien dat Ma Racing mij perfect kan verzorgen, (Hulde)
Hayabusa is inmiddels ook thuis, en heeft nogal een beetje schade, zoals julle wel zullen begrijpen.
De ree (hert) heeft het ongeval niet overleeft
De revalidatie zal maanden gaan duren, maar we zullen doorgaan, altijd maar doorgaan
De doctoren in Nijmegen, konden niets anders vaststellen dan dat ik veel engeltjes op dat moment bij me had.
Zo mensen dit is in het kort hetgeen mij overkomen is.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

QuattroFrits

Tonnie,

Jij word altijd door pech achtervolgd, als ik dit zo lees.
Ik wens je van harte beterschap en zorg dat je er weer goed bovenop komt.  :yes6rs:
En voor Ma Racing, bedankt voor de goede zorgen en inderdaad zeer veel HULDE.  :haildaking:

Tonnie, hou ons op de hoogte.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

acid

WTF??

Snelle beterschap en succes met revalideren!!
...Wie later remt, is langer snel...

Joepie1958

Als zo'n object voor je oversteekt dan kun je meestal geen kant op, heel veel sterkte met het verdere herstel, de eerste stap is immers al gedaan de afgelopen twee weken :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

he oldtimer, wat een rampzalig verhaal.  :(  Ik wens je snelle en volledige beterschap :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

pascalsc33


Joker

Dat noemen ze nu een DIEHARD  :worship-cool:
Veel sterkte en beterschap !!!!!!
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

thedutchrockstar

Zulke berichten wakkeren de angst voor het motorrijden altijd weer in mij op.
Beterschap gewenst en een spoedig herstel
2 wheel madness

d'r Blieje

Blieve lache...8)

Gassie

KTM SMT 2011

BMWhub

#10
Tonnie, een spoedig en goed herstel
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

HD4ever

Jonge jonge.... da's niet mis ! Dat had snel nog veel slechter kunnen aflopen......  :-\
In elk geval vanuit het zonnige zuiden spoedig herstel gewenst.  :yes6rs:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Mounty

Beste Tonnie, heel veel beterschap en een snelle revalidatie..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Desmo-devil

Heel veel beterschap en spoedig herstel !!!