Hoofdmenu

Suzuki LT-R450

Gestart door DeWitte, 12 november, 2005, 17:26:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Nieuwe Suzuki quad! (bron Motormaniacs)
Barry Veneman: "Ready to race!"






Barry Veneman is bijna 100% hersteld. Na een lange periode van revalidatie kon Barry het niet nalaten vandaag de zojuist uit Japan binnengevlogen hagelnieuwe Suzuki LT-R450 Quadracer even uit te proberen... De LT-R450 is ontworpen in nauwe samenwerking met de Amerikaanse Quad kampioen Doug Gust. De LT-R450 is voorzien van een nieuwe high-performance 450 cm3 viertaktmotor met een ongeƫvenaarde trekkracht en acceleratie. In tegenstelling tot normale racequads is de LT-R450 direct uit het krat klaar om races te winnen!





Barry's reactie: "Echt super dit, ik heb sinds augustus geen motor meer aan kunnen raken en nu val ik hier gelijk met mijn neus in de boter. De LT-R450 Quadracer is echt een vet ding en heel erg snel, raceklaar eigenlijk, ik kon het daarom ook niet laten om hem even een paar 'rondjes' te lenen." De nieuwe Suzuki quad en Barry Veneman zijn beide aanwezig tijdens de Suzuki Motorshow op 26 & 27 november in de studio's van Joop van den Ende te Aalsmeer. Kijk voor meer informatie op: Suzuki.nl

Fotografie: Target Press
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Uhm hij heeft wat wielen teveel :roll:

Desmo-devil

Citaat van: "AngelInMe"Uhm hij heeft wat wielen teveel :roll:

Quad rijden is echt big fun, heeft voor mij niets met autorijden te maken ondanks de vier wielen.
Hoort voor mij absoluut onder de categorie motoren.
Mij zoon had vroeger een Suzuki LT 50 Quad. Hiermee reed ik door het dorp om boodschappen te doen. :lol:  :lol:


DeWitte

Citaat van: "Desmo-devil"Hiermee reed ik door het dorp om boodschappen te doen


je bent wel snel gegroeid :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away