European Bike Week 2013 in Oostenrijk

Gestart door HD4ever, 20 augustus, 2013, 23:51:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

2 to 9 September 2013 is het weer zover. De EBW in Faak am See.  :headbang:

European Bike Week 2012
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

SuzukiLimburg

Lijkt me wel echt een belevenis om eens te gaan kijken. Jammer dat het net te ver is om eens een dagje naar toe te gaan.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

HD4ever

Ik ben er totaal 3 keer geweest. De European Bike Week is nu 15 jaar oud, en blijkt ieder jaar toch weer groter te worden, maar is toch nog veel kleiner dan de Amerikaanse tegenhangers Sturgis of Daytona Beach. Er wordt geschat dat er rondom het meer nu zo'n 70.000 motoren rondrijden en er 100.000 bezoekers zijn. Er is nergens een entree, nergens dranghekken, dus iedereen met een motor, van welk merk ook, kan er gratis overal komen. Alle optredens van bands e.d. zijn trouwens ook gratis. Allemaal gesponsord door trilplaten fabrikant HD!
Er mogen alleen motoren, een paar Bussen en een paar taxi's rijden rondom het meer. Eenrichtingsverkeer en 30 km/uur. Trouwens helmplicht is er tegenwoordig ook weer verplicht, en je moet nu zelfs nuchter zijn om er te mogen motorrijden.  :-X
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

De Sjeng

Citaat van: HD4ever op 21 augustus, 2013, 18:38:53
Trouwens helmplicht is er tegenwoordig ook weer verplicht, en je moet nu zelfs nuchter zijn om er te mogen motorrijden.  :-X

Pfff nuchter en helm...je mag ook nix meer tegenwoordig. Dit jaar gaat het mij niet lukken. Volgend jaar dan maar  :yes6rs:
God Forgives, I Don't

QuattroFrits

Citaat van: De Sjeng op 21 augustus, 2013, 19:31:34
Dit jaar gaat het mij niet lukken.

Om nuchter te worden of om je helm op te krijgen ?  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

#5
Video met de highlights van de 'European Bike Week' van 2 weken geleden !  :mrgreen:

European Bike Week 2013 highlights

En de winnaars van de wedstrijd trilplaat bouwen !  :-X

European Bike Week 2013: Custom Bike Show
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"