Terug van de 'European Bike Week 2013' in Oostenrijk !

Gestart door HD4ever, 10 september, 2013, 21:01:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

Na precies 2918 km in 8 dagen door Duitsland, Oostenrijk en Slovenië gereden te hebben, afgelopen Zondagavond weer thuis aangekomen.
Op 2 regenbuitjes na de hele week 25°C gehad, dus perfect voor een leuke tourtocht.
De 3 Harley's werkte weer als vanouds goed, alleen de Honda VTX ( Japanse ... :-X ) had even een platte band. :mrgreen:
Het was een geweldige week en het was alweer mijn 4e European Bike Week. Het event is nog verder gegroeid. Schitterende bands gezien, veel party's tot in de kleine uurtjes, en fantastische ritjes door het Sloveense Karawanken gebergte. Uiteraard had ik mijn kleine video kamera er weer bij, en vanavond heb ik een kleine 28 minuten video compilatie in elkaar gezet. Helaas heb ik van Youtube bij de bekende bands bij mijn opnamens geen orgineel geluid mogen gebruiken wegens copyright.  :evil:

Hier enkele sfeerbeeldjes van afgelopen week !

European Bike Week 2013 - Part I

grtz HD4ever  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

HD4ever

En hier dan het officiële HD filmpje van de European Bike week van afgelopen September.
Denk dat ik dit jaar toch weer ( 5e keer ) terug ga. Het was best wel een leuk feestje!  :headbang:

www.youtube.com/watch?v=kTUnNKLH4_M
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.