Hoofdmenu

Retro BMW

Gestart door Joker, 16 oktober, 2013, 21:09:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joker

BMW komt met een nieuwe Retro bike. de BMW R nineT. Op zich vind ik het geen lelijk ding.  maar van de andere kant houd ik niet zo van Nieuw/Oud
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

 Buiten het duidelijk afwezige duo-zitje, ook geen duo-steps. Ideaal voor vrijgezellen  :yes6rs: :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Of mensen die de partner niet mee willen nemen  :yes6rs:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

QuattroFrits

Citaat van: DeWitte op 17 oktober, 2013, 04:38:49
  Ideaal voor vrijgezellen  :yes6rs: :mrgreen:

:shock: Ga je toch nog terug naar BMW ?  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Citaat van: SuzukiLimburg op 17 oktober, 2013, 12:41:24
Of mensen die de partner niet mee willen nemen  :yes6rs:

:oops: Maar het is mijn smaak niet.  :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

thedutchrockstar

Geen lelijk ding? Ik vind hem echt PRACHTIG!
Helaas zal die wel met een BMW prijskaartje komen...
2 wheel madness

thedutchrockstar

2 wheel madness

Desmo-devil

Ook BMW doet dus mee aan de retro cafe racer rage. En wat dat betreft vind ik het geen geslaagd model. Een moderne motor met een retro race zitje daar red je het voor mij persoonlijk niet mee.  :roll:

Joker

Citaat van: DeWitte op 17 oktober, 2013, 04:38:49
Buiten het duidelijk afwezige duo-zitje, ook geen duo-steps. Ideaal voor vrijgezellen  :yes6rs: :mrgreen:

Het schijnt dat je er verschillende zitjes voor kunt krijgen. Voor het geval dat de vrijgezel toch nog tegen de lamp loopt  :)
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

pascalsc33

Stoere fiets dat zeker en ook niet lelijk maar geen cafe racer daar moet ik Desmo gelijk ingeven.
Laten we zeggen begint iets te worden bij BMW. :lol:

Sjef

Absoluut een heel mooie motor. Je ziet er veel in uit het verre verleden van BMW dus wel degelijk retro. Zou me er wel een dagje mee kunnen amuseren.