Hoofdmenu

6 Sjont va Vols

Gestart door Joker, 02 november, 2013, 19:48:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joker

Voor degenen die morgen niets te doen hebben is dit mss een leuk evenement om naar te gaan kijken
http://www.6sjtond.nl/   Aanvang 10.00 uur
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

R-yen

Misschien dat ik wel even ga kijken  :cool:

Busaberke

Ik ben er gisteren even gaan kijken, wat een geweldig leuk evenement is dit!
Hier kun je nog eens de ouderwetse geur van 2-takt race olie opsnuiven  :cool:
Verder is het fantastisch om te zien hoe de vrijwel standaard Puchjes en top-getunde brommers door elkaar rijden.
Dit levert vrijwel constant inhaalacties op, waarbij iedereen elkaar respecteert.
Jammer dat dit slechts 1x / 2 jaar plaatsvindt.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Joker

Ik was er dus ook even. de nr 6 was geweldig. ( geen idee wie dat was ) maar hij haalde iedere ronde wel een mannetje of 5 in  :)  in juni 2014 zijn er volgens mij 50 en 70 cc "races"
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Busaberke

Citaat van: Joker op 04 november, 2013, 09:44:08
Ik was er dus ook even. de nr 6 was geweldig. ( geen idee wie dat was ) maar hij haalde iedere ronde wel een mannetje of 5 in  :)  in juni 2014 zijn er volgens mij 50 en 70 cc "races"

Klopt, dat is de Rick Derkx Racingday:  http://www.rickderkxscootershop.nl/Webwinkel-Page-113677/Rick-Derkx-Racingday.html
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Joker

Citaat van: Busaberke op 04 november, 2013, 10:31:28
Citaat van: Joker op 04 november, 2013, 09:44:08
Ik was er dus ook even. de nr 6 was geweldig. ( geen idee wie dat was ) maar hij haalde iedere ronde wel een mannetje of 5 in  :)  in juni 2014 zijn er volgens mij 50 en 70 cc "races"

Klopt, dat is de Rick Derkx Racingday:  http://www.rickderkxscootershop.nl/Webwinkel-Page-113677/Rick-Derkx-Racingday.html

Ken jij nu echt iedereen ?  :)   Maar hij ging als een speer he. klasse.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

De Sjeng

hillclimbers team niet gespot? Ik was er helaas niet bij ivm gebroken hand (grond inspectie  :mrgreen: )
God Forgives, I Don't

Joker

Citaat van: De Sjeng op 05 november, 2013, 12:05:26
hillclimbers team niet gespot? Ik was er helaas niet bij ivm gebroken hand (grond inspectie  :mrgreen: )

Ja hoor. ik heb wat leden in de tent gespot.  Deden jullie mee dan ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

crazy j

bij team van Rick Derkx scootershop

doet mijn broer en oud MFL member lucky 13 mee
weet alleen even niet met wel race nummer hij reed
living the life the way it comes

De Sjeng

Citaat van: Joker op 05 november, 2013, 19:47:45
Citaat van: De Sjeng op 05 november, 2013, 12:05:26
hillclimbers team niet gespot? Ik was er helaas niet bij ivm gebroken hand (grond inspectie  :mrgreen: )

Ja hoor. ik heb wat leden in de tent gespot.  Deden jullie mee dan ?

Yep! Team 83.
God Forgives, I Don't

Desmo-devil

Ik ben ook even gaan kijken van half twaalf tot een uur. Geweldig evenement. Hillclimbers team gespot met nr 83, die kwamen duidelijk te kort op de vespa. Jezus wat gaan sommigen hard rond daar op hun brommertje, absolute uitblinker inderdaad nummer 6, die was een klasse apart. Niemand van hier gespot overigens, warten jullie later ??

Busaberke

Ik was er vanaf 14:00 uur.
Geen bekende gezichten gezien, wel de R1200R van Joker op de parking ?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

De Sjeng

Citaat van: Desmo-devil op 06 november, 2013, 11:51:36
Hillclimbers team gespot met nr 83, die kwamen duidelijk te kort op de vespa.

Tja, meer gericht op het "Cruisen"  :mrgreen:
God Forgives, I Don't

Desmo-devil


crazy j

zou heel goed kunnen desmo, denk dat de nummer 6 overigens Rick derkx zelf is geweest.
living the life the way it comes