Zwervers openbare kampeertrip 2014

Gestart door Zwerver, 24 november, 2013, 12:45:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zwerver

Citaat van: Busaberke op 21 februari, 2013, 14:49:26
Toch wel jammer dat dit kampeertripje, een écht motor gerelateerd initiatief met voldoende animo , gesneuveld is door het gezeur omdat niet iedereen van kamperen houdt  :confused:

Mocht er animo voor zijn wil ik komend voorjaar wel eens een kampeerweekendje organiseren,
weet nog wel een paar leuke plekken.
Vuurtje-biertje-ritje (niet per se in die volgorde) ergens in de Ardennen. 
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

Varaderos

Als het weekend uitkomt heb ik zeker zin om mee te gaan.
Motorcycling is not a crime

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Desmo-devil


R-yen


Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Desmo-devil


Zwerver

#7
Ik ook.. In welke tijd zouden jullie willen gaan? Juist met 1 van de lange weekenden, Hemelvaart, Pinksteren, of juist vanwege minder druk ervoor of erna?





Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

R-yen

Het hemelvaart weekend zou wat mij betreft goed kunnen, als het kan dan wel die zondagavond rond een uur of 18:00 terug zijn, maar anders kan ik daar ook nog wel wat in proberen te regelen. Het weekend daarop (pinksteren) kan ik niet (zonder meer).

Desmo-devil

off topic :
Kunnen we deze reacties niet gewoon verwijderen van dit topic voordat het weer ontaard in onzinnige discussies. De mening van sommigen is heel duidelijk en wordt ook gerespecteerd, maar we proberen een uitje te plannen voor diegenen die er wel oren naar hebben. Daarom graag alleen nog reacties van medestanders en andere reacties in het "gezever"topic graag!!
Nu weer on Topic . Hemelvaart weekend lijkt mij prima !!

R-yen

#10
Voor deze trip even een nieuw topic gemaakt en een reactie op een oude reactie verwijderd.

thedutchrockstar

Alleen voor adventure bikes? Heb de mijne nou net weg gedaan :(
2 wheel madness

QuattroFrits

Citaat van: thedutchrockstar op 28 november, 2013, 12:42:59
Alleen voor adventure bikes?

Vind ik een hele goede vraag  :yes6rs: , nu nog het juiste antwoord.  :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

Met de hemelvaart kan ik ook ( onder voorbehoud )
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Zwerver

Zal ik dan Hemelvaart maar eens aanhouden?

Wb de adventurebikes, neem aan dat eenieder een motor heeft waarmee een camping in Luxemburg haalbaar is? ;)
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow