Monstertje bouwen

Gestart door Desmo-devil, 02 januari, 2014, 10:27:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

Wat doe je als je je zit te vervelen met de feestdagen. Dan begin je maar aan een projectje voor mijn aanstaande kleindochter. Jawel in mei wordt ik opa  :mrgreen:
Ik heb al eens een houten schommel Harley gemaakt voor mijn zoon toen hij klein was, maar helaas is die ergens verdwenen.
Daarom maar besloten een nieuwe te maken maar nu een Ducati Monster.
Ben al een stukje op weg, nu nog heel veel schuurwerk aan de tank en het zitje, nog een koplamp maken, dan plamuren en spuiten, oh ja en nog het schommelgedeelte maken. Gelukkig heb ik nog wel even de tijd.
Het ontwerp

de uitvoering




QuattroFrits

Dat ziet er ook ongeschuurd al geweldig mooi uit.  :worship-cool:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Diddl

Proficiat en hopelijk word hij wel ducati rood hihi
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

DeWitte

Ram cool, ik zeg in rose :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

en weer wat opgeschoten



en wat betreft de kleur het is wel een meisje maar roze ?? :cry: Ik heb een kleurproefje gemaakt dus shoot
en de voorvork dat wordt uiteraard een ohlins haha en daar is maar een kleur voor

Diddl

Ik zeg ja   maar de volgende keer het spiegelbeeld wel ff mee inkleuren haha  :mrgreen: :mrgreen:
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

QuattroFrits

Citaat van: Diddl op 04 januari, 2014, 00:17:14
Ik zeg ja   maar de volgende keer het spiegelbeeld wel ff mee inkleuren haha  :mrgreen: :mrgreen:

Het is gewoon een spookfoto.

Citaat van: Desmo-devil op 03 januari, 2014, 13:47:07
en weer wat opgeschoten



en wat betreft de kleur het is wel een meisje maar roze ?? :cry: Ik heb een kleurproefje gemaakt dus shoot
en de voorvork dat wordt uiteraard een ohlins haha en daar is maar een kleur voor


Het wordt echt een kunststuk  :worship-cool: en de foto's eronder zijn ook al flink "opgeschoten".
Ga je het motortje in serie bouwen ? ik weet nog een gegadigde.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Desmo-devil

kleine update,
Tank nog aflakken, stickers plakken, dan alles in de blanke lak, uitlaatje maken, en nog wat kleine dingen
Het begint er op te lijken.


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Uit de kunst, een echt kunstwerkje.  :worship-cool:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Diddl

Mooi man en gelukkig loopt er toch nog desmo gevoel Door je aders
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Joker

Klasse  :thumbsup:. Wanneer is de eerste proefrit ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Desmo-devil

En zo ver zijn we nu, de termignoni's zitten er op, lak is klaar. de stickers zijn ook binnen, nu alleen nog de zijkapjes onder hat zadel en dan nog een paar lagen blanke lak. Het was een heel karwei, maar wel ontzettend leuk om te maken.
Materiaal kosten +/- 100 euro arbeids-uren ik denk ook ongeveer 100. Maar wel uniek en nergens te koop !!!!!!!!!!



QuattroFrits

Citaat van: Desmo-devil op 28 januari, 2014, 06:13:04
Maar wel uniek en nergens te koop !!!!!!!!!!

:shock: Hoezo "ik verkoop hem niet" ?  :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.