Hoofdmenu

ural

Gestart door Joker, 13 februari, 2014, 22:17:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joker

Ik wist helemaal niet dat die nog bestonden

zaterdag 08 februari 2014
Gisteren waren 20 Ural motorzijspannen de ster van de openingsceremonie van de Olympische Winterspelen in Sotsji. De organisatie kocht hiervoor zelf de 20 zijspannen van de motorfabriek, aldus een persbericht van IMZ-Ural. Ilya Khait, directeur van de fabrikant van Ural: We zijn natuurlijk heel erg trots. Als je je motoren bij een dergelijk evenement ziet merk je dat we een onderdeel van de geschiedenis en historie van een enorm land zijn. Dat geeft ons nog meer redenen om door te blijven gaan. Vanuit zakelijk oogpunt: door 3 miljard mensen gezien worden en daar nog voor betaald worden, de organisatie kocht alle Ural's, dat is wat je noemt een knaller qua product placement!"
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

HD4ever

#1
Citaat van: Joker op 13 februari, 2014, 22:17:41
Ik wist helemaal niet dat die nog bestonden

Je leest dus de verkeerde motorbladen  :-X Volgens de BigTwin van deze maand gaat het zelfs prima met Ural. In 2013 zijn 1203 motoren verkocht, waarvan 95% wordt geexporteerd. Van die 1203 zijn er zo'n 604 stuks alleen al naar Amerika geexporteerd. Slechts 2% van alle Ural fietsen die momenteel worden verkocht zijn verkocht als solofiets. De rest zijn allemaal met zijspan.

grtz HD4ever.  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Joker

Sinds ik internet heb lees ik alleen nog motorbladen als ik op vakantie ben  :)
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.