Eerste ritje in 2014

Gestart door HD4ever, 23 februari, 2014, 18:58:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

Vanmorgen dan eindelijk de trilplaat van de stal gehaald. De brommer goed nagekeken, bandjes op druk gezet enz, enz, en na 4 maanden liep hij met de eerste klap. :worship-cool: Klaar voor de eerste rit !
Gelijk maar de GPS en camera erop gezet en even richting de zon gereden. Tevens de camera onderweg wat laten draaien. Hier het resultaat. :mrgreen:

Heading For The Sun


"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

leuke film. het is ook echt lente he.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Busaberke

Ik heb afgelopen zondag het Tijgertje ook voor het eerst dit jaar de sporen gegeven tijdens een retourtje Luxemburg.  :cool:
Moest onderweg wel ff stoppen om m 'n voeten te ontdooien...
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Desmo-devil

Heb nog nooit zoveel gereden in December , Januari en februari . Hoezo winter ??

De Sjeng

Mijn eerste ritje dit jaar was 1 januari  :mrgreen:

Wat mij betreft super zo!! Geen hond op de weg, en amper (vrijwel geen) motoren! Dus geen vd laagvliegers die je nog effe voorbij vliegen met absurde snelheden. Ook de (motor)stops zijn amper bezet en altijd plek op het terras  :yes6rs:
Ook al voorzichtig gekampeerd(altes elefantentreffen) en was zeer goed te doen. Dus voel mijn volgende tripje al komen.
God Forgives, I Don't

QuattroFrits

Citaat van: Busaberke op 26 februari, 2014, 09:34:23
Moest onderweg wel ff stoppen om m 'n voeten te ontdooien...

Vloerverwarming op bouwen.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

De Sjeng

Citaat van: Busaberke op 26 februari, 2014, 09:34:23
ff stoppen om m 'n voeten te ontdooien...

Ik moet zeggen! Rij al een tijdje met mijn 12v warmtevest die ik via motorforum gemaakt heb. Werkt perfect. Ook geen koude handen/voeten (wel winterhandschoenen) Ik denk doordat mijn "core" temperatuur hoger is. ( door het vest) je extremiteiten ook minder afkoelen.
God Forgives, I Don't

Busaberke

Citaat van: De Sjeng op 27 februari, 2014, 07:24:43
Citaat van: Busaberke op 26 februari, 2014, 09:34:23
ff stoppen om m 'n voeten te ontdooien...

Ik moet zeggen! Rij al een tijdje met mijn 12v warmtevest die ik via motorforum gemaakt heb. Werkt perfect. Ook geen koude handen/voeten (wel winterhandschoenen) Ik denk doordat mijn "core" temperatuur hoger is. ( door het vest) je extremiteiten ook minder afkoelen.

klinkt interessant, heb je een linkje ?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

De Sjeng

God Forgives, I Don't

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Nu pas.. :mrgreen:?
Zelf heb ik al verschillende ritjes en ritten gemaakt, dankzij de zomerse winter. Op de X11 had ik dat niet gedaan, vol in de wind. maar met de ruit voor me op de FJR is het heel goed te doen....zelfs met vizier open.

Januari:   rondje belsj +/- 235km
               rondje limburg +/- 150km
Februari: Rondjes om de kerk
               Afgelopen zondag Naar Vlodrop...dan via duitsland naar Wurselen (teutenhof) en weer terug naar Vlodrop...en natuurlijk vanuit Vlodrop weer naar huis. Was erg lekker weer om te rijden.

Volgende week carnavalsvakantie...tijd voor weer een ritje iig...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Zondag eerste ritje gemaakt, heerlijk  :yes6rs:
Wel erg druk, zowel op de weg als op het terras.
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Ik rij nooit meer op een zondag. Slaat helemaal nergens meer op wat hier in het heuvelland loos is. Beste tijd om te rijden is op een doordeweekse dag. Geen wouten, weinig koekblikken en zeker geen hordes debielen op de fiets.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away